با انتقاد سازنده به تیم ملی راه حل بدهید/ بعد از وقفه لیگ بهترین نتایج را خواهیم گرفت

0
(0)


ایسنا/اصفهان ملی پوش هندبال سپاهان گفت: اگر منظور از انتقاد تخریب نیست و دیگر بازیکنان و مربیان نمی خواهند بازیکنان و مربیان ملی را تخریب کنند، نقد خوب است. در غیر این صورت آسیب بیشتری به تیم ملی وارد می کند.

لیگ برتر هندبال مردان کشور پس از دو ماه وقفه به دلیل جام ملت های آسیا از سر گرفته می شود و تیم های پلیمر خرم آباد و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر امروز یکشنبه (15 بهمن) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، تیم هندبال سپاهان که در دیدارهای قبلی خود با مشکل مصدومیت طولانی مدت بازیکنان خود مواجه بود، پس از بهبود وضعیت برخی از بازیکنان، اکنون آماده است تا دوباره رقابت ها را آغاز کند. طلای پوشان هم اکنون با 9 امتیاز از 7 مسابقه در رده ششم و پلیمر خرم آباد با یک امتیاز بیشتر در رده چهارم قرار دارند.

یاسین کبیریان پیش از شروع مجدد لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه مدت زیادی از لیگ دور بودیم، نیاز به زمان داریم تا با سایر بازیکنان هماهنگی مجدد داشته باشیم. خیلی خوبه، چند بازیکن بین المللی و باتجربه از جمله الله کرم استاکی و شهاب صادق زاده، بازیکنان خارجی هم دارند، با توجه به نتایج قبلی هر دو تیم، این مسابقه یک مسابقه مرگ و زندگی محسوب می شود که امیدوارم تمامش کنیم. مسابقه با پیروزی

وی افزود: صددرصد مطمئن باشید بعد از تعطیلات لیگ و بازگشت مصدومانمان نتایج بهتری نسبت به قبل کسب خواهیم کرد.

این ملی پوش سپاهان با اشاره به رقابت های تیم ملی در آسیا تصریح کرد: ما شاهد بالاترین سطح مسابقات هندبال در قاره آسیا بودیم، تیم ها تمام تلاش خود را کردند تا 4 سهمیه جام جهانی را کسب کنند، تیم ما بسیار خوب جنگید حتی می توان گفت در بین تیم ها شانس کسب مدال داشتیم اما متاسفانه در دقایق پایانی مسابقات نتیجه را از دست دادیم.

کبیریان تاکید کرد: مهم ترین تفاوت این دوره از مسابقات با دوره های قبل این بود که سهمیه مقدماتی جام جهانی از 5 تیم به 4 تیم کاهش یافت و ژاپن در دوره قبل شرکت نکرد. ژاپن یکی از تیم های مدعی است که در مقایسه با بازی های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک، سطح مسابقات بسیار بالاتر بود.

وی با بیان اینکه از عملکرد شخصی ام راضی بودم و در این مسابقات نسبت به دوره های قبل عملکرد بهتری داشتم، یادآور شد: تا جایی که یادم می آید همیشه انتقاداتی از تیم ملی وجود داشته است، اگر این انتقادات سازنده باشد می توانند و این مشکل به همه عوامل اعم از بازیکن، مربی و فدراسیون مربوط می شود.

این بازیکن سپاهان در نهایت گفت: از جامعه هندبال می خواهم انتقادات سازنده ای داشته باشند تا راه حلی بیابند، ما در 5 تا 10 دقیقه آخر هر بازی مشکل داشتیم و باید ببینیم چه راه حلی داریم. می توانیم فکر کنیم اگر قصد انتقاد تخریب باشد و سایر بازیکنان و مربیان بخواهند بازیکنان و مربیان ملی را تخریب کنند، فایده ای ندارد و باعث آسیب بیشتر می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)