بادامچیان و بنر از طرف اصلاح طلبان اظهار نظر نکنند

0
(0)

جواد امام در گفت وگو با ایسنا در بیانات محمدرضا بهنار وی در خصوص اینکه «اصلاح طلبان در تهران به لیست واحد نزدیک شده اند»، گفت: متاسفانه هر از چند گاهی می بینیم که برخی از اعضای طیف اصولگرایان به نمایندگی از جبهه اصلاحات اظهار نظر می کنند و من نمی گویم. بدانند که اطلاعاتشان به خاطر دغدغه خودشان است یا اینکه پرستار بچه مهربونی از مادر شده اند.» موضوعاتی که تاکنون در جبهه اصلاحات مطرح شده، ربطی به این حرف ها ندارد، شاید برخی از دوستان ما این حرف ها را داشته باشند. به صورت انفرادی ثبت نام کرده اند یا برخی احزاب بر اساس معرفی خود فهرستی دارند اما هنوز تصمیمی در خصوص اصلاحات گرفته نشده است.

وی ادامه داد: همین چند وقت پیش آقای بادامچیان نیز اظهاراتی مشابه با بهانر کرده بود، در حالی که پیش از این گفته بود اصلاح طلبان مرده اند و در فضای سیاسی کشور غایب هستند که با خود او تناقض دارد. بهتر است آقای بنر و بادامچیان به جای اظهار نظر در مورد جبهه اصلاحات، سعی در ایجاد شرایط برای برگزاری انتخابات رقابتی داشته باشند و از طرف اصلاح طلبان اظهار نظر نکنند. هر تصمیمی که از سوی جبهه اصلاحات در خصوص انتخابات گرفته شود، قطعا از سوی اینجانب به عنوان سخنگوی جبهه به مردم و رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا احزاب اصلاحات برای ارائه لیست اقدام کردند؟ وی گفت: اگر این اتفاق افتاده است من در جریان نیستم و سخنگوی این احزاب نیستم اما جبهه اصلاحات هنوز تصمیمی نگرفته است.

امام همچنین درباره احتمال ائتلاف اصلاح طلبان با گرایش نزدیک به علی لاریجانی یا حسن روحانی تصریح کرد: در جبهه اصلاحات در این زمینه بحثی وجود نداشت.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا چهره های شاخص اصلاح طلبان برای انتخابات ثبت نام کردند، گفت: چهره های مطرح جبهه اصلاحات ثبت نام نکردند یا اگر ثبت نام کردند اطلاعی ندارم.

سخنگوی جبهه اصلاحات در پایان گفت: جبهه اصلاحات فعال است و اظهارات و انتقادات خود را مطرح می کند اما هنوز تصمیمی در مورد انتخابات نگرفته است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)