ایران رزمایش دریایی مشترک با روسیه و چین برگزار خواهد کرد

0
(0)

به گزارش ایسنا، امیر دریادار شهرام ایران در مرکز آموزشی و اردوی آموزشی تکاوران دریایی و دریایی شمال کشور در منجیل، اظهار کرد: رزمایش مشترک دریایی ایران با روسیه و چین تا پایان سال برگزار می شود و سایر موارد از کشورها نیز برای شرکت در این تمرین دعوت می شود.

وی مهمترین راهبرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی را حفظ و حراست از منافع و منابع اقتصادی نظام اسلامی و مردم دانست و افزود: این رزمایش برای تامین امنیت منطقه انجام می شود. و علایق مشترک

وی ادامه داد: با اسکورت کشتی های ایرانی در دریا از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران محافظت می کنیم و به کشورهایی که نیاز به حمایت دارند برای تامین امنیت و ایمنی کمک می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین گفت: با حمایت وزارت دفاع و نیروهای مسلح قرار است تا پایان سال جاری ناوگان نیروی دریایی با چندین فروند شناور تکمیل شود.

در این مراسم، دریادار دوم بهرامی فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش و آموزش تکاوران دریایی گودرز نیز با اشاره به تلاش 10 ساله برای پیشبرد و توسعه نرم افزارها و برنامه های سخت افزاری در این مرکز از آمادگی تمامی نیروها در این مرکز خبر داد. این پایگاه

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)