انتقام حداقل قیمتی است که دشمن برای ارتکاب جرم تروریستی کرمان تحمل می کند

0
(0)

به گفته ایسنا ، سید ابراهیم ریزی قبل از ظهر امروز – جمعه – در طول سفر خود به استان کرمان برای دیدار با خانواده های شهدای جنایات تروریستی در این استان گفت: مردم ، به ویژه شهید ، که در مراسم بزرگداشت شرکت می کردند. روز چهارشنبه از سالگرد شهید سلئیمانی ، آنها با اراده خود برای افتخار یک قهرمان در آن مسیر قرار گرفتند.

رئیس جمهور اظهار داشت که دشمن می خواهد نام ، حافظه و مسیر حج قاسم را مشخص نکند ، اما این شهدا آمده اند که نام ، حافظه و مسیر حج قاسم را تحریک کنند ، و افزود: هم شهید و هم شما خانواده های نجیب هستید شهدا ، که عزیزان خود را در این جنایت از دست داد. شما دست خود را دراز کردید ، از یک محاکمه عالی بیرون آمدید و پاداش خوبی خواهید داشت.

RAISI محافظت از نام ، حافظه و مسیر شهدا را یک وظیفه بزرگ و سنگین می داند و اظهار می دارد: خون شهدای جنایت تروریستی گلزار ، شهدای کرمان همراه با خون شهدای کربلا است و تمام شهدای مسیر حقیقت و خدا قول داده اند ، که او خود خون شهدای مسیر حقیقت را می خواهد. درست همانطور که خون شهدای کربلا جهل را از جامعه آن روز و تمام تاریخ حذف کرد ، خون شهدای شما نیز جهل را از جامعه بشری حذف می کند.

رئیس جمهور اظهار داشت که مقامات وظیفه جدی تر و حساس تری برای محافظت از خون شهدا دارند و گفت: انتقام حداقل قیمتی است که دشمن برای ارتکاب این جنایت تحمل خواهد کرد.

ریشی همچنین گفت که امروز تجلی حقیقت بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است و عدالت جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری به لطف خون شهدا و فداکاری های شهدا اثبات شده است. متوجه شدند و فهمیدند که صهیونیست ها به بشریت و حقوق بشر اهمیتی نمی دهند و کل وجود آنها خودخواهی است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)