گروسی: نکونام می تواند سال ها در استقلال تمرین کند/ الان بهترین زمان برای قهرمانی در آسیاست

0
(0)


مهاجم سال گذشته استقلال و پاس تهران گفت: تیمی که به دنبال عنوان قهرمانی است باید از نظر بازیکن تقویت شود تا بتواند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشد.

محسن گروسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره عملکرد استقلال در پایان نیم فصل اول لیگ برتر اظهار کرد: عملکرد استقلال در نیم فصل اول خوب بود و این تیم توانست نتایج خوبی کسب کند. امیدوارم شرایط استقلال در نیم فصل بهتر شود. وقتی در بین سه تیم بالای جدول هستید، یعنی شرایط خوب بوده است.

گروسی درباره قهرمانی نیم فصل استقلال اضافه کرد: خیلی خوب بود که استقلال با همه مشکلات توانست قهرمان نیم فصل شود. البته استقلال باید برای کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل تلاش کند.

مهاجم باسابقه تیم ملی ادامه داد: تیمی که به دنبال قهرمانی است باید در فوتبال خود را تقویت کند تا بتواند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشد. دیدارهای نیم فصل دوم از حساسیت و سختی بیشتری برخوردار است و تیم ها باید با برنامه ریزی بهتری به مسابقات بیایند.

وی درباره عملکرد جواد نکونام در نیم فصل گفت: نکونام مربی جوان و با انگیزه ای است و در این فصل توانسته بهترین نتایج را کسب کند. نکونام می تواند سال ها در استقلال تمرین کند.

گروسی درباره برگرداندن امتیازهای گرفته شده به تیم ها نیز گفت: چرا آن را کم کردند تا دوباره برگردانند؟ یکی از همین قوانین بود که باعث شد چند تیم در لیگ ایران ضربه بخورند. چنین اتفاقاتی نشان می دهد که تصمیمات اتخاذ شده عقلانی و صحیح نبوده و نباید در این مورد فدراسیون را مقصر بدانیم. زیرا در عمل اتحادیه ای برای حفظ حقوق باشگاه ها وجود ندارد.

وی درباره لیست تیم ملی برای جام ملت های آسیا نیز گفت: این سلیقه سرمربی تیم ملی است و باید به آن احترام گذاشت اما در مجموع به تیم ملی خوشبین هستم زیرا این تیم تجربه بین المللی خوبی دارد. و امیدوارم که بهترین نتایج را داشته باشد.

محسن گروسی در پایان درباره اینکه آیا تیم ملی می تواند در جام ملت های آسیا موفق باشد، گفت: تیم ملی بازیکنان خوبی دارد که تجربه خوبی دارند. امیدوارم بعد از سال ها بتوانیم یک عنوان خوب در جام ملت ها کسب کنیم. اکنون بهترین زمان برای رسیدن به قهرمانی در سال‌های اخیر است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)