انتقاد علیرضا بیرانوند از یحیی گل محمدی

0
(0)


دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفته است که این تیم به فینال جام ملت های آسیا ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی بازی های حساسی دارد و امیدوارم رسانه ها در این شرایط از تیم ملی حمایت کنند. قبل از جام ملت ها دو بازی دوستانه خواهیم داشت که می تواند به تیم کمک کند. اگر به عنوان تیم اول جلو برویم، می توانیم اتفاق بزرگی را رقم بزنیم، شاید با تیم هایی که مدعی صعود به فینال هستند روبرو نشویم.

وی افزود: تصمیم ما این است که تیم را به فینال ببریم و بازی فینال نیز به اشتیاق بازیکنان بستگی دارد. تفاوت این جام با جام قبلی این است که سرمربی تیم ملی سرمربی ایران است. وقتی سرمربی به دنیا می آید شرایط خیلی بهتر است. بعد از چند سال ما یک خانواده ایرانی هستیم که به ما کمک می کند. همه با هم به ایران برمی گردیم و 50 درصد تیم نباید بروند و فقط بازیکنان برمی گردند.

دروازه بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: همدلی های فعلی در تیم ملی نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و همه به دنبال افتخار برای کشور هستیم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا پس از استعفا با یحیی گل محمدی گفتگویی داشته است، گفت: ما بازیکنان گفتیم چرا آقای گل محمدی با ما صحبت نمی کند. بنابراین قبل از اعلام تصمیمش چیزی به ما نگفت. من خودم این سوال را قبول ندارم. چون می تواند به کارش ادامه دهد. حالا اگر استعفا داد چرا پنج دقیقه در رختکن با بازیکنان صحبت نکرد؟ ما خودمان نمی دانیم که او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. چون هنوز از باشگاه استعفا نداده است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)