امام موقت تهران: امروز یمن مورد حمایت همه آزادگان جهان است

0
(0)

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در خطبه های سیاسی نماز جمعه تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسئله غزه امروز و فردا مهمترین مسئله جهان اسلام است و گفت: «تقریبا 100 روز می رسد.» که آمریکا و رژیم صهیونیستی نه تنها غزه و کرانه باختری، بلکه تمام نظام های انسانی و اخلاقی را بمباران می کنند. در این دنیای به اصطلاح مدرن پذیرفته شده است و 100 روز گرگ های درنده جگر کودکان غزه و مادران فداکار و مقاوم را در می آورند.

وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر فلسطین به نام دنیای مدرن و یک نظام استکباری در قالب یک نظام تروریستی از سر تا پا تمام ارزش های انسانی و اخلاقی را ربوده است تا ملتی را به زانو درآورد. اما با مقاومت غرور آفرین و صبر شگفت انگیز غزه، استکبار تمام جهان آمریکا را در شکست مطلق و بن بست عمیق قرار داده است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: 100 روز است که زمان به ضرر رژیم صهیونیستی تمام می شود و هفته گذشته سخنگوی شورای امنیت آمریکا لب به اعتراف گشود که مقاومت در غزه نابود شدنی نیست و یک ایدئولوژی است. این به معنای اعلام رسمی شکست آمریکا و بن بست استراتژیک غرب جنایتکار است. این قدرت های قدرتمند از این حوادث سخت و شکننده عبرت نمی گیرند؛ آنچه در عراق، افغانستان و لبنان و آنچه امروز در یمن رخ می دهد، می تواند باشد. درس تکبر

وی با تاکید بر اینکه جنایتکاران مجهز به پیشرفته ترین سلاح ها از شکست قاطع خود در غزه درس نگرفته اند و رزمندگان یمن باید به آنها درس عبرت بدهند، گفت: امروز مقاومتی که یمن در دهه اخیر نشان داده است می تواند بر همه تهدیدها غلبه کند تا به آن برسد. سطح بالایی برای بهره گیری از قدرت و اقتدار و تبدیل تهدیدها به فرصت های کلیدی نه تنها مورد حمایت ملت ایران، محور مقاومت و جهان اسلام، بلکه مورد حمایت همه آزادگان جهان است.

ادامه دارد…

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)