احداث پارکینگ عمومی در بافت فرسوده به سازمان عمرانی شهرداری سپرده شد

0
(0)
بافت فرسوده

با رأی اکثریت اعضای شورای شهر تهران احداث پارکینگ عمومی در بافت فرسوده از سازمان نوسازی شهرداری به سازمان عمرانی شهرداری تهران سپرده شد.

به گزارش ایسنا، علی اعطا امروز در جلسه نوبت عصر شورای شهر تهران با بیان اینکه انجام کلیه امور مرتبط با خدمات مهندسی و همچنین انجام مطالعات مرتبط به مکان یابی، امکان سنجی، طراحی و … امور همچون احداث پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی از جمله وظایف و اختیارات سازمان عمران امور مناطق به عنوان یکی از سازمان‌های تابعه معاونت فنی و عمرانی است، گفت: احداث پارکینگ عمومی در بافت فرسوده جزو اختیارات سازمان نوسازی تهران گذاشته شده در حالیکه ساخت پارکینگ یک پروژه عمرانی است که باید توسط معاونت فنی و عمرانی انجام گیرد و پیشنهاد می‌شود احداث پارکینگ عمومی در بافت فرسوده در بودجه 97 شهرداری تهران از سازمان نوسازی سلب و به سازمان عمرانی امور مناطق اختصاص داده شود.

به گزارش ایسنا، حجت میرزایی معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه ما مخالف این پیشنهاد هستیم، گفت: این تصمیم مداخله در حوزه اجرا است چرا که شهرداری است که مشخص می‌کند چه مأموریتی توسط چه سازمانی انجام بگیرد و شهردار تهران نیز همه مداخلات در بافت فرسوده را به سازمان نوسازی داده و ما نمی‌خواهیم شاهد ورود چند سازمان به بافت فرسوده باشیم.

وی با بیان اینکه احداث پارکنگ‌های عمومی در بافت فرسوده به دلیل کسری پارکینگ در این مناطق است، گفت: این مأموریت‌ها در اساسنامه سازمان نوسازی دیده شده، هر چند که سال‌ها به آن بی توجهی شده اما منافاتی با این وظیفه ندارد.

به گزارش ایسنا، نهایتا با رأی اکثریت آراء مجری احداث پارکینگ عمومی در بافت فرسوده از سازمان نوسازی به سازمان عمرانی امور مناطق رأی آورد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)