احتمال ماندن رضایی و محمدی پس از جدایی 2 بازیکن سپاهان

0
(0)


با جدایی آل کثیر و پهلوان، احتمال ادامه کار کاوه رضایی در سپاهان بیشتر شد.

به گزارش ایسنا، تمرینات سپاهان از روز گذشته (چهارشنبه) در زمین تمرین فردوس اصفهان از سر گرفته شد. خوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان که برای تعطیلات به کشورش رفته بود، روز یکشنبه به ایران بازگشت و تمرینات تیم سپاهان را زیر نظر داشت.

قابل توجه حضور کاوه رضایی، هادی محمدی و سیاوش یزدانی در اولین تمرین سپاهان بود. بازیکنانی که در لیست بازیکنان مازاد مورایس قرار گرفتند، طبق قراردادی که با این باشگاه داشتند، در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند.

پیش از این اعلام شده بود که قرارداد رضایی و محمدی فسخ شده است اما باشگاه سپاهان این موضوع را تکذیب کرد. آنها اعلام کردند که با اصلاح قرارداد رضا اسدی و رضا شکاری و حذف نام پهلوان، رضایی و محمدی از لیست، توانسته اند مجوز استفاده از پیام های رضا اسدی و رضا شکاری را کسب کنند.

احتمال ماندن رضایی و محمدی پس از جدایی 2 بازیکن سپاهان

به گزارش ایسنا، مدیریت باشگاه که پس از پایان نیم فصل به دنبال راه حلی برای حل مشکلات قراردادی باشگاه بود، در سال دوم با جدایی عیسی آل، مشکل محدودیت بودجه بازیکنان این تیم را حل کرد. کثیر و احسان پهلوان و حالا فرصت باقی ماندن سایر بازیکنان سپاهان در ادامه فصل قوت گرفت.

البته این سوال هنوز حل نشده است اما با توجه به نیاز موریس به بازیکنان در خط حمله و دفاع و حضور کاوه رضایی و هادی محمدی در تمرینات، شاید این دو بازیکن در نیم فصل دوم سپاهان را همراهی کنند.

احتمال ماندن رضایی و محمدی پس از جدایی 2 بازیکن سپاهان

سیاوش یزدانی هم طبق قراردادش در تمرین حاضر شد و حالا باید دید چه کسانی در سپاهان می مانند و چه کسانی از تیم موریس جدا می شوند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)