بیاتی: سیاست انگلیس تفرقه افکنانه است/ پاکستان باید مراقب باشد فریب غربی ها را نخورد

0
(0)

ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تنش بین ایران و پاکستان اظهار کرد: آنچه امروز رخ داد یک اشتباه استراتژیک از سوی دولت پاکستان بود. پاکستان نباید فریب آمریکا و انگلیس را بخورد. دولت پاکستان باید مسئول تروریست هایی باشد که وارد ایران شده اند و خرابکاری می کنند.

وی در ادامه گفت: یا باید این تروریست ها را دستگیر کند یا به نحوی مرز خود را مدیریت کند تا این تروریست ها وارد نشوند. ایران نمی تواند به تروریست ها کمک کند. اقدام دولت پاکستان اشتباه بود. تروریست ها نه در پاکستان بلکه در هر کجای دنیا که پنهان می شوند، نمی توانند از جمهوری اسلامی ایران پنهان شوند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در شورای اسلامی تصریح کرد: تروریست ها در هر کجا که هستند باید به سزای اعمالشان برسند. اگر پاکستان تروریستی را می شناسد که از ایران وارد این کشور شده و خرابکاری کرده است به جمهوری اسلامی ایران اطلاع دهد. ما تروریست ها را به آنها تحویل می دهیم. ایران همواره برای حفظ منافع مردم و جلوگیری از گسترش تروریسم در منطقه و جهان گام برداشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر تروریست ها میدانی پیدا کنند قطعا برای پاکستان نیز ناامنی ایجاد می کنند. شهید سلیمانی با مبارزه با تروریسم برای از بین بردن ریشه های تروریسم به همه کشورهای اروپایی و جهان خدمت کرد. پاکستان نیز باید به جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم کمک کند. پاکستان باید مراقب باشد که فریب دشمنان مسلمانان از جمله اسرائیل، آمریکا و انگلیس را نخورد. اساس سیاست بریتانیا ایجاد تفرقه است. رهبران پاکستان باید مراقب باشند که فریب آنها را نخورند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)