آنچلوتی برای تصاحب برزیل هیجان زده است

0
(0)


ادر میلیتائو می گوید کارلو آنچلوتی بسیار خوشحال و هیجان زده است که هدایت تیم ملی برزیل را برعهده دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبو، برزیل زیر نظر تیته عملکرد ناامیدکننده ای داشت و همین موضوع باعث تمدید نشدن قرارداد این مربی شد. فدراسیون فوتبال برزیل برای اولین بار در تاریخ یک سرمربی خارجی را برای نیمکت خود انتخاب کرد. کارلو آنچلوتی سرمربی 64 ساله پس از پایان فصل آینده به تیم ملی برزیل خواهد پیوست.

بر این اساس، آنچلوتی به موقع برای کوپا آمریکا در آمریکا که از ژوئن 2024 برگزار می شود، برزیل را برعهده خواهد گرفت.

ادر میلیتائو، مدافع میانی رئال مادرید درباره این اتفاق صحبت کرده و گفته است که کارلو آنچلوتی از سرمربیگری تیم ملی برزیل خوشحال و هیجان زده است.

میلیتائو افزود: او همیشه شوخی می کرد و به ما می گفت که قطعا مدیریت تیم ملی برزیل را برعهده خواهد گرفت و دوست دارد روی نیمکت این تیم بنشیند. . او مربی ما در رئال مادرید است و مربی ما در برزیل خواهد بود. او بسیار خوشحال و هیجان زده است. کارلوتو قطعا در تیم ملی برزیل تمام تلاش خود را خواهد کرد. از علاقه آنچلوتی به من بسیار خوشحالم.

برزیل در حال حاضر یکی از موفق ترین مربیان فوتبال در اروپا را دارد. ششمین دوره جام جهانی در سال 2026 برگزار می شود و از سال 2002 تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده ایم و اکنون با آنچلوتی امید زیادی به کسب آن داریم.

کارلو آنچلوتی فصل گذشته موفق شد رئال مادرید را به قهرمانی کوپا دل ری برساند اما در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند و نتوانست موفقیتی کسب کند. به این ترتیب کارلوتو ایتالیایی اولین مربی خارجی تاریخ فوتبال برزیل خواهد بود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)