اپلیکیشن جدید اینستاگرام رکورد زد

0
(0)



به گزارش ایسنا، Trades که ظاهری شبیه به رقیب خود دارد، لقب «قاتل توییتر» را به خود اختصاص داده است و روز پنجشنبه برترین اپلیکیشن رایگان اپ استور اپل در بریتانیا و آمریکا بود.

راه اندازی این اپلیکیشن در حالی صورت می گیرد که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا و ایلان ماسک، مالک توییتر، ماه هاست با هم اختلاف دارند، حتی درباره یک دعوای واقعی در قفس در لاس وگاس صحبت می کنند.

جاسمین انبرگ، تحلیلگر Insider Intelligence، گفت: “جنگ در قفس آغاز شده است و زاکربرگ ضربه سنگینی خورده است.” از بسیاری جهات، اپلیکیشن Trades دقیقا همان چیزی است که از متا انتظار دارید: عملکرد خیره کننده و رابط کاربری آسان.

Semaphore با استناد به نامه ای که یک وکیل توییتر به زاکربرگ داده است، نوشت: توییتر به راه اندازی Trades در روز پنجشنبه واکنش نشان داد و متا را تهدید به شکایت کرد. اما متا اعلام کرد که هیچکس در تیم مهندسی Trades کارمند سابق توییتر نیست.

از زمان خرید 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک از توییتر در سال گذشته، که منجر به یک سری تصمیمات آشفته شد که کاربران و تبلیغ کنندگان را از این پلتفرم دور کرد، رقبای زیادی ظاهر شدند. آخرین اقدام ماسک محدود کردن تعداد توییت‌هایی است که کاربران می‌توانند در روز ببینند.

به گفته تحلیلگران و کارشناسان، گام های اشتباه توییتر فضا را برای رقیبی مانند متا باز می کند که بودجه خوبی دارد و همچنین به کاربران اینستاگرام و قدرت تبلیغات دسترسی دارد.

سایر رقبای توییتر موفقیت محدودی داشته اند. Mastodon، یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مشابه توییتر، طبق وب‌سایت خود، 1.7 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، در حالی که Blue Sky که توسط بنیانگذار توییتر جک دورسی راه‌اندازی شده است، حدود 265000 کاربر دارد. بر اساس بیانیه ای که قبل از خرید ایلان ماسک توییتر منتشر شد، توییتر در ماه می 2022 حدود 229 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت.

در همین حال، به گفته رویترز، اگرچه Trades یک برنامه مستقل است، اما کاربران می توانند با استفاده از اعتبار حساب اینستاگرام خود وارد Trades شوند، و این کار را برای Trades آسان می کند تا دو میلیارد کاربر فعال اینستاگرام ماهانه اضافه کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)