آخرین وضعیت شکایت تجاوز علیه بازیگر معروف

0
(0)

به گزارش ایسنا، این شکایت سال گذشته توسط هلن داراس بازیگر فرانسوی مطرح شد اما مربوط به فیلمبرداری فیلم «دیسکو» در سال 2007 بود که به دلیل قانون فعلی از سوی دادستانی پاریس رد شد.

مرور زمان به انقضای مدتی اطلاق می شود که طبق قانون پس از آن به پرونده رسیدگی نمی شود و نمی توان از آن شکایت کرد.

بازیگر 75 ساله فیلم هایی مانند سیرانو دی برژراک، مردی با نقاب آهنین و بیش از 200 فیلم و سریال دیگر در سال 2020 در رابطه با شکایت شارلوت آرنولد در سال 2018 به تجاوز جنسی متهم شد. سال بعد، ده ها نفر دیگر به عنوان بخشی از مقاله ای تحقیقی در روزنامه Media Part در آوریل 2023 علیه این بازیگر فرانسوی صحبت کردند و شهرت دوپاردیو ضربه نهایی را زد. در ماه دسامبر، هلن داراس، هنرپیشه فرانسوی نیز شکایتی به پلیس ارائه کرد و مدعی شد که دپاردیو در سال 2007 هنگام فیلمبرداری فیلم دیسکوتک به او تجاوز جنسی کرده است.

پخش مستندی از تلویزیون فرانسه در 7 دسامبر 2023 که به شرح تاریخچه دوپاردیو در مورد اتهامات سوء استفاده جنسی می‌پردازد، سر و صدای فزاینده‌ای را پیرامون این بازیگر برانگیخت.

در نامه ای سرگشاده که ماه گذشته در روزنامه محافظه کار فرانسوی فیگارو منتشر شد، 56 ستاره سینمای فرانسه از جمله کارلا برونی و شارلوت رمپلینگ از دوپاردیو در برابر این اتهامات دفاع کردند.

اتهامات مکرر تجاوز جنسی علیه دوپاردیو به خط مقدم جنگ فرهنگی در فرانسه تبدیل شده است و گروه های فمینیستی را در مقابل مدافعان این بازیگر از جمله امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه قرار می دهد.

ماه گذشته رئیس جمهور فرانسه دوپاردیو را بازیگر بزرگی خواند که مایه افتخار فرانسه است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)