کانون‌های مساجد خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان است

0
(0)

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، «محمد حسن آصفری» در دیدار با مدیر ستاد کارکنان و تعدادی از مسولان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد در راستای آموزش و جذب جوانان به مساجد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های گسترده ای را انجام می‌دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تقویت فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مساجد امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت‌های خوبی که در طول سال انجام می‌دهند می‌توانند جوانان بسیاری را به این مراکز دینی جذب کنند، بیان کرذ: برنامه‌ریزی و تلاش در راستای برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی با محتوای جذاب و جوان پسند در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول به همدلی و همراهی ارکان مساجد و دیگر ارگان‌ها با کانون‌های مساجد تاکید کرد و گفت: باید نگاه بسته‌ و سنتی از مساجد خارج شود و همه در راستای پیشرفت و تعالی مساجد گام بردارند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کانون‌های مساجد خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند، بیان کرد: کانون‌ها نگاهشان تک بعدی نیست ودر همه عرصه‌ها موفق بودند؛ از کمک‌های مومنانه در ایام کرونا تا اوقات فراغت و کتابخانه‌ای و برنامه‌های قرآنی همه فعالیت‌ها خوب عمل کردند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)