پرداخت یارانه طبق روال ادامه خواهد داشت

0
(0)

پرداخت یارانه طبق روال ادامه خواهد داشت

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی:

پرداخت یارانه طبق روال ادامه خواهد داشت

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ «عزت الله یوسفیان ملا»، عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار اقتصای خبرگزاری برنا درباره آخرین تصمیم مجلس در مورد یارانه ها گفت: قرار بر این بود که بعضی اقشار جامعه از دریافت یارانه حذف شوند که مجلس مخالفت کرد. دولت اختیار کامل برای حذف افراد مختلف جامعه از دریافت یارانه دارد اما مجلس شورای اسلامی هیچ عددی را برای حذف اقشار مختلف جامعه تصویب نکرده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در ادامه تاکید کرد: پرداخت یارانه در سال آینده طبق روال قبل ادامه خواهد داشت.

او درباره تصویب افزایش قیمت آب و برق در صحن علنی مجلس گفت: مجلس به دولت اجازه داد، طبق روال سال های گذشته قیمت آب و برق را افزایش دهد. مقدار افزایش مبلغ آب و برق در اختیار دولت است.

عضو کمیسیون تلفیق درباره تصمیم نهایی مجلس شورای اسلامی برای افزایش قیمت بنزین گفت: مجلس شورای اسلامی در صحن علنی با هرگونه افزایش قیمت بنزین مخالفت کرد.

او درباره برگشت دوباره بعضی از تبصره ها بودجه سال 97 از صحن علنی مجلس به کمیسیون تلفیق گفت: برخی از تبصره‌ها در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار نمی‌گیرد. به عنوان مثال قیمت آب و برق در بعضی از موارد در صحن علنی مورد تصویب قرار نگرفت و برای بررسی دوباره به کمیسیون تلفیق برگشت خورد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)