یوسف کرمی: تکواندو برای صعود به المپیک سخت است

0
(0)


دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان اسبق تکواندو جهان گفت: اگر بچه های ما به منچستر می رفتند به حاج موسایی سهمیه 58 کیلوگرمی می دادند اما به دلیل صادر نشدن ویزا این سفر لغو شد. کار سختی است اما امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه بگیرند.

به گزارش ایسنا، یوسف کرمی درباره حضور خود در پاکستان در حاشیه مراسم صدمین سالگرد المپیک که امروز (سه شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: دو سال است که در پاکستان تمرین می کنم و اتفاقات خوبی افتاده است زیرا ورزشکاران این کشور قبلا تمرین کرده اند. در سطح بین المللی مدال ندارند اما اکنون برنز مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده اند و در چندین تورنمنت معتبر آسیایی مدال گرفته اند. تمام تلاش ما این است که در انتخابی المپیک سهمیه بگیریم.

وی درباره شرایط تکواندوی ایران برای صعود به المپیک گفت: شرایط سخت شده است. اگر بچه های ما به منچستر می رفتند حاج موسایی سهمیه 58 کیلوگرمی می گرفت اما به دلیل نداشتن ویزا این سفر لغو شد. کار سختی است اما امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه بگیرند. برای ایران سهمیه گرفتن مهم نیست اما امیدوارم مدال المپیک بگیریم. ما چندین سال است که نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در مراسم جشن قرن المپیک گفت: از این اتفاق بسیار خوشحالم و از حضور در اینجا احساس خوبی دارم. این نشان می دهد که دولت به فکر کسانی است که برای کشور مدال گرفته اند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)