گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و سوریه

0
(0)

به گزارش ایسنا،وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: استمرار حملات رژیم متجاوز اسرائیل به  تاسیسات زیربنائی سوریه از جمله فرودگاه ها، بنادر و سایر مراکز مهم و حیاتی آن کشور، نه تنها نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه می‌باشد، بلکه برخلاف تمامی قوانین بین المللی، هنجارها و اصول انسانی است.

 امیرعبداللهیان سکوت غیرقابل قبول کشورها و جامعه جهانی، محافل و مجامع منطقه‌ای و بین المللی را تاسف برانگیز و آن را مایه شرم دانست.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در این گفتگوی تلفنی، ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، بر ادامه مقاومت ملت سوریه در برابر اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید و خاطر نشان کرد:  اینگونه اقدامات و تجاوزات  سراسیمه رژیم اسرائیل در منطقه، نشاندهنده ترس و ضعف رژیم اشغالگر صهیونیستی است. صهیونیستها به دنبال برهم زدن آرامش و ثبات در منطقه هستند تا وضعیت ناپایدار و شکننده خود را مخفی کنند.

 وزیر امورخارجه سوریه افزود:حملات اسرائیل با هدف تقویت باقیمانده گروه های تروریستی ازجمله داعش و جبهه النصره در  سوریه صورت می‌گیرد و البته راه به جایی نخواهد برد.

وی در پایان تاکید کرد: این گونه تجاوزات، عزم ملت و دولت سوریه در مقابله با اشغالگری و تروریسم را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)