کوتینیو: اینیستا نابغه و مسی باورنکردنی است

0
(0)

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – کوتینیو به تمجید از هم تیمی های جدیدش پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، کوتینیو در ژانویه با مبلغ 142 میلیون پوند لیورپول را ترک کرد و راهی بارسلونا شد، او در مصاحبه اخیرش به تمجید از هم تیمی هایش در نیوکمپ پرداخته، صحبت های کوتینیو را می خوانید:

حسی فوق العاده است وقتی وارد رختکن می شوید و بازیکنان بزرگی همچون اینیستا، بوسکتس، مسی و سوارز را در کنار خود می بینید. این ها بازیکنانی هستند که عادت داشتم بازی شان را در تلویزیون یا پلی استیشن ببینم ولی حالا در کنار آن ها در یک رختکن هستم. آندرس اینیستا یک نابغه است و بازی در کنار او برایم افتخاری است. امیدوارم چیزهای زیادی از وی فرا بگیرم. به اینجا آمده ام تا از این بازیکنان بزرگ چیزهایی یاد بگیرم و تاریخ سازی کنم. مثل خیلی های دیگر معتقدم مسی بهترین بازیکن تاریخ است و این جا در کنار او بودن، افتخاری باورنکردنی است. تجربه بسی بزرگ است که در کنار او در تمرینات بود و در کنار وی بازی کرد. توانایی او در تغییر سرنوشت بازی، خارق العاده است.

سوارز را از قبل از بارسلونا می شناختم، ما با هم در یک تیم بودیم و حالا باز هم در کنار هم هستیم. پیش از امدنم به اینجا با او صحبت کردم و سوارز به من کمک کرد تا در بارسلون وفق پیدا کنم. او بازیکنی فوق العاده است، یک گلزن همیشگی، کسی که هم روی حریف پرس می کند و هم برای توپ می جنگد، یک ستاره واقعی.

1878

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)