کهرنگی: قهر نبودم/ در حد ایاب ذهاب مبلغی به تیراندازان پرداخت می‌شود

0
(0)


نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: اصلا و ابدا موضوع را رد نمی‌کنم ولی قهر نبودم، همه جا اختلافاتی وجود دارد.

بدرالملوک کهرنگی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص علت غیبت چند روزه‌اش از فدراسیون تیراندازی اظهار کرد: اصلا و ابدا موضوع را رد نمی‌کنم ولی قهر نبودم، این موضوعات کاملا طبیعی است. همه جا اختلافاتی وجود دارد و به این دلیل است که همه با هم یک هدف را داریم و می‌خواهیم نتیجه بخش باشد. البته گاهی هم سیاست‌های فدراسیون با ایده‌های شخصی موافق نیست ولی چون هدف یکی است سعی می‌کنیم در کنار هم به یک نتیجه خوب برسیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی در ادامه در خصوص شرایط تمرینی ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه گفت: همانطور که می‌دانید در حال حاضر باید تمرینات به صورت آنلاین باشد اما با توجه به اینکه مربیان تفنگ و تپانچه اصرار دارند تا ملی‌پوشان تمرینات منظم داشته باشند و چون تمرین واقعی اثر بخش تر است، با نظر سرمربیان تمرینات در مجموعه آزادی در حال پیگیری است. البته ملی‌پوشان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله تمرینات را انجام می‌دهند.

وی افزود: نمی‌توان سرویس کامل یک اردو از جمله خوابگاه را به ملی‌پوشان را بدهیم. در واقع کسی نمی‌تواند از خوابگاه استفاده کند. تنها یکی دو نفر آن‌هم در سرویس‌های مجزا از هم اسکان دارند. سایر ورزشکاران هم برای تمرین می‌آیند و می‌روند.

کهرنگی در پاسخ به این سوال که هزینه ایاب ذهاب و اسکان ملی‌پوشان با توجه به اینکه حقوقی هم از فدراسیون نمی‌گیرند چگونه تامین می‌شود گفت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تصمیم گرفته‌اند به المپین‌ها مبلغی را پرداخت کنند، این حقوق هم کمک بسیار خوبی به فدراسیون‌ها و هم انگیزه خوبی برای سرمربیان و ملی‌پوشان است. مرحله دوم این حقوق هفته گذشته انجام شد. کمیته ملی‌المپیک به حساب فدراسیون‌ها پرداخت کرد و ما هم چک آن را به ورزشکاران دادیم. در خصوص پشتوانه‌ها هم یک مبلغ را در حد ایاب ذهاب از فروردین ماه پرداخت شده است. اگرچه این مبلغ به روز پرداخت نشده اما مطمئنم در همین یکی دو روز اخیر یک مبلغ پرداخت شده است.

وی در پاسخ به این سوال که مبلغ این ایاب ذهاب چقدر بوده است گفت: من در جریان موضوعات مالی نیستم و عدد دقیق را نمی‌دانم. اما مطمئنم که پرداخت شده و رییس فدراسیون نیز پیگیر این موضوع بود.

نایب رییس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون حقوقی برای المپین‌ها پرداخت نمی‌کند گفت: واقعیت این است که در دیداری که مسئولان وزارت ورزش از فدراسیون و تمرین ملی‌پوشان داشتند و به این سبب که پرداختی‌های المپیکی‌ها با تاخیر و چند ماه یک بار انجام می‌شود خواستند که فدراسیون مبلغی را برای ایاب ذهاب و یا همان کمک هزینه‌ها پرداخت کند. با کمک وزارت ورزش قرار شد مبلغی به آن‌ها پرداخت شود. ما هم منتظریم آن عدد پرداخت شود. فکر می‌کنم آن هم انجام خواهد شد.

کهرنگی در خصوص تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ و بحث کاهش حقوق برای تمدید قرارداد گفت: من در جریان قرارداد ایشان نیستم. در حوزه اختیاراتم نیست و من هم اطلاعات ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات بین‌المللی آنلاین در ایران موجود است گفت: نظر خانم هاشمی هم این بود که در مسابقات آنلاین شرکت کنیم. ما حتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که میزبانی را هم بگیریم. البته این‌ها مستلزم انجام کارها در حوزه بین الملل است. زیر ساخت لازم برای این مسابقات اینترنت پر سرعت، لپتاپ و دستگاه‌های مجهز است که ما به تعداد ورزشکارانمان داریم و در حال حاضر در حال فراهم کردن، تکمیل و تجهیز آنها هستیم.

نایب رییس بانوان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای حضور در مسابقات آنلاین دارند گفت: سنگاپور از جمله کشورهایی است که این مسابقات را برگزار می‌کند، معمولا کشورهایی که سهمیه گرفته‌اند یا حرف اول در دنیا را می‌زنند این مسابقات را برگزار می‌کنند اما حضور در این مسابقات منوط به برنامه‌ریزی است که داریم. هنوز قطعی مشخص نیست که چه کشوری و چه زمانی مسابقات برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات آزاد اهداف پروازی بانوان هم حضور داشتند گفت: هفته گذشته در بخش تراپ، هشت زن شرکت داشتند. البته از این تعداد تنها فرح پور که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی را دارد و پرورش نیا که در رده جوانان حرفی برای گفتن دارند رکوردهای خوبی را ثبت کردند اما سایرین برای محک زدن خود در مسابقات حضور داشتند و فاصله‌هایشان بسیار زیاد بود. در بخش اسکیت هم که خانم نداریم و ثبت نام هم انجام نشده است.

وی در ادامه در خصوص حضور بانوان در لیگ اهداف پروازی هم گفت: ترکیب لیگ این است که باید هر تیم تراپ و اسکیت و هر تیم یک خانم و یک جوان را داشته باشد. معمولا در تیم‌ها از حضور بانوان بهره می‌برند و جوانان را هم برای پشتوانه سازی داریم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)