کاظمیان ریاست فدراسیون سوارکاری را بر عهده داشت

0
(0)


عکس آرشیوی است.

محمد کاظمیان به مدت چهار سال به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی فدراسیون سوارکاری روز پنجشنبه سوم اسفندماه به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور مریم برگزار شد. کاظمی پور نماینده کمیته ملی پارالمپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و احمد نامنی رئیس دفتر، اقدامات مشترک فدراسیون ها و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

پیش از این اعلام شده بود که محمد اسد مسجدی، فیض الله پیری شارفوندی، محمود حیدری، عباس رحمانی، رضا زندی خووری، محمد کاظمیان و سیدرضا میرابوطالبی نامزدهای انتخابات فدراسیون سوارکاری بودند که عملاً حضور وی در این انتخابات لغو شد. این در حالی بود که میرابوتلبی در مجمع حاضر نشد و نام محمود حیدری نیز در لیست کاندیداهای مجمع نبود، بنابراین انتخابات این فدراسیون با چهار نامزد ادامه یافت.

شمارش آرا در دور اول به این صورت پیش رفت که با توجه به اینکه هیچ یک از کاندیداها 24 رای به عنوان تعداد مطلق آرا کسب نکردند، انتخابات برای دور دوم ادامه یافت.

در دور اول محمد کاظمیان 22 رای، محمد اسد مسجدی 17 رای و فیض الله پیری 4 رای کسب کردند، بنابراین طبق اساسنامه فدراسیون های ورزشی فردی که رای بیشتری جمع کند به عنوان رئیس انتخاب می شود.

در نهایت محمد کاظمیان با کسب 32 رای به مدت 4 سال به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری انتخاب شد و محمد اسد مسجدی با کسب 11 رای و 2 رای خسارت دید.

مجمع فدراسیون سوارکاری 52 نفره است که 46 نفر در این جلسه حضور داشتند و 45 نفر در دور دوم رای دادند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)