کارخانه: ۵۰ سال زمان لازم است تا موسوی دیگری به والیبال بیاید

0
(0)
مصطفی کارخانه

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با اشاره به بازی سخت این تیم برابر پیکان در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال گفت: برای قهرمانی بازیکنان، کادر فنی و باشگاه باید در یک سو حرکت کند.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم بانک سرمایه برابر هاوش گنبد در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال و صعود به نیمه نهایی گفت: خوشبختانه دو بازی برابر هاوش را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. با عملکرد فنی قابل قبول و کار تیمی هماهنگ در هر دو بازی با نتیجه سه بر صفر پیروز شدیم و اگر نوساناتی داشتیم به خاطر حساسیت‌های مرحله حذفی بود که بالاخره روی هر تیمی و بازیکنی تاثیرگذار است.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در مورد دیدار مرحله نیمه نهایی برابر تیم پیکان تهران و شرایط این بازی دشوار اظهار کرد: پس از فرصت یک هفته که داریم تمام تمرکزمان در وهله اول بر روی نقاط قوت خودمان و در مرحله دوم پوشش نقاط ضعفمان است. بازی با پیکان آن هم در نیمه نهایی کاملا شرایط متفاوتی دارد و باید با یک روحیه مضاعفی روبه‌روی این تیم بازی کنیم. اگر در شرایط ذهنی و روحی خوبی باشیم قطعا می‌توانیم برابر پیکان پیروز شویم چرا که در فرصت یک هفته‌ای نمی‌توان توان فنی یک بازیکن را بالا برد. در موفقیت یک تیم علاوه بر بازیکنان، کادر فنی و خود باشگاه نقش بسیار زیادی دارند. هدف بانک سرمایه قهرمانی است و در برابر پکان با تمام توان ظاهر می‌شویم. ا گر هم پیکان را ببریم با افتخار می‌گوییم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا را شکست داده‌ایم. خوشبختانه برای این دیدار هیچ کدام از بازیکنان مصدوم نیستند.

مصطفی کارخانه در پایان درباره اخبار و حواشی منتشر شده از سوی برخی افراد منتسب به روابط عمومی باشگاه بانک سرمایه مبنی بر احتمال خداحافظی محمد موسوی به دلیل مصدومیت‌هایش در این فصل گفت: اصلا چنین صحبت‌هایی سحت ندارد. موسوی نمونه و استثناست. پنجاه سال دیگر از والیبال ایران باید بگذرد تا یک نفر دیگر مانند موسوی داشته باشیم. او در حال حاضر هیچ مصدومیت خاص و شدیدی ندارد و در صحت کامل با تیم تمرین می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)