چینش داوران بهتر شود

0
(0)


ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امیدوارم در فصل آینده مسئولان در چینش داوران بیشتر دقت کنند تا تیم‌های میان جدول و خواهان رشد متضرر نشوند.

الهام فرهمند، شامگاه(دوشنبه-۱۶ خرداد) در نشست خبری پس از آخرین بازی ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال بانوان و کسب پیروزی برابر رقیب سنندجی خود، اظهار کرد: بازی جذاب و پایاپایی بود. دو تیم بازی جنگنده و فیزیکی ارائه کردند و موقعیت‌های خوبی توانستیم خلق کنیم.

وی درباره گل سنندج، افزود: جایی که فکر کردیم ضربه آفساید است، غفلت کردیم و گل خوردیم. البته باید فیلم بازی بررسی شود. با این حال توانستیم در دقایق پایانی به پیروزی برسیم.

فرهمند درباره شرایط خود در فصلی که گذشت، یادآور شد: فصل سختی را شروع کردم و فرزندم حدود ۲ ماه داشت. اوایل فصل در شرایط بدنی خوبی نبودم و سعی می‌کردم با فکرم بازی کنم. با همراهی خانواده توانستم آرام آرام به آمادگی لازم برسم و در رده ملی اعزام شوم.

به گزارش ایسنا، بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن کیفیت بازی‌ها در این فصل را خوب ارزیابی کرد و گفت: با اینکه سه تیم اول از لحاظ امتیاز فاصله گرفتند، اما در بازی با آن‌ها حرف برای گفتن داشتیم و توانستیم دروازه آن‌ها را باز کنیم.

وی اضافه کرد: در برخی بازی‌ها با بدشانسی از داوری ضربه خوردیم. این ضرر در امتیاز می‌توانست تا حد زیادی ما را به سپاهان نزدیک کند. 

فرهمند تصریح کرد: مسئولان در چینش داوران دقت بیشتری کنند و نه تنها برای بازی‌های مهم، بلکه برای تیم‌های میان جدول نیز شرایط بهتری را ایجاد کنند.

انتهای پیام 



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)