پیام تبریک و تشکر سازمان نظام پرستاری به مناسبت حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

0
(0)



سازمان نظام پرستاری کشور با انتشار پیامی پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری و حماسه 28 خرداد را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور محترم منتخب ملت شریف ایران

با سلام و تحیات،

حضور پر شکوه ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، علی رغم همه سیاه نمایی‌های دشمنان خارجی، عوامل و اذناب داخلی آنها،  خطر سرایت ویروس منحوس کرونا و گلایه‌های مردم از رفاه و معیشت اما بار دیگر  انتخابات سیزدهم به عرصه حضور بی بدیل، شکوه بی نظیر ووفاداری بی مثل و مانند ایرانیان در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب و پایبندی به نظام  مردم سالار اسلامی تبدیل شد.

و در سایه الطاف خداوند متعال و عنایت امام رئوفمان در دهه کرامت  به حضرتعالی و مردم ایران اسلامی، سابقه درخشان جنابعالی در موضوعاتی چون رویکرد وعملکرد عدالت محور، تاکید بر رفع تضاد و تعارض منافع، سابقه عملی مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، تبیین برنامه‌های راهبردی کارآمد، شعار شایسته سالاری و اعتلاء منافع ملی و بین‌المللی کشورمان، اولویت یافتن موضوعات معیشتی، رفاهی و اقتصادی با محور جهش تولید و رفع موانع و … از جمله مهمترین دیدگاه‌ها و نقطه نظرات حضرتعالی بود که اقبال عمومی  مردم، سمن‌ها، مشاغل و اصناف خدوم کشور از جمله حمایت “جامعه بزرگ‌پرستاران کشور” را به دنبال داشت.

نگاه متعالی جنابعالی به تغییر بنیادی و عدالت محور در شیوه “سیاستگذاری سلامت” و حوزه “اجرا” با هدف نیل نظام سلامت به  سیستمی در تراز مطلوب انقلاب اسلامی، ارتباط مداوم وموثر با سازمان نظام پرستاری، تشکیل کمیته اختصاصی پرستاری در ستاد مرکزی با محوریت و مسئولیت معتمدین و وکلای قانونی پرستاران با معرفی نظام پرستاری، روشن کننده نور امید در اذهان پرستاران، این سربازان خط مقدم جبهه دفاع از سلامت ملت بود که بخشی زیادی از این کنش سیاسی و اجتماعی در قالب گسترده فعالیت  همین کمیته پرستاران ستاد مرکزی انتخاباتی به منصه ظهور رسید. و پرستاران با احساس انجام وظیفه نه تنها حامی، بلکه مبلغ و مدافع سرسخت جنابعالی شدند.  

و همزمان با موجهای خروشان مردمی در پای صندوق‌های رای حضور یافته و دست به انتخابی افتخار آفرین زدند.  

سازمان نظام پرستاری کشور این پیروزی بزرگ وشیرین را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی به ویژه جنابعالی  وهمه دلسوزان کشور تبریک عرض نموده و  توفیقات توام با سلامت وعزت روزافزون تان را در عبور عزتمندانه و با صلابت از پیچ تاریخی کرونای تحریم، تحریمهای کرونایی و خود تحریمی‌های مدیریتی با بهره گیری از توان جوانان مشتاق خدمت، تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) را از درگاه  حضرت احدیت مسئلت می نماید. و نیز از تمامی پرستاران عزیز، آحاد مردم غیور که با آرإ خود جان تازه‌ای به میهن مان بخشیدند و سایر کاندیداها که موجبات رقابت و انتخابات پرشور را فراهم ساختند قدردانی و تشکر می‌کند.  

به امید اهتزاز پرچم‌های افتخار بیشتر بر قله‌های قلب یکایک ایرانیان عزیز.  
والسلام علی عباد الله الصالحین

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران

۲۹ خرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)