پیام تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بمناسبت فرارسیدن هفتۀ فراجا

0
(0)

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن پیام به شرح زیر است:

 هفتۀ فراجا فرصت مغتنمی برای تجلیل از جان برکفانی است که کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمیـنه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است. بزرگ‌مردانی که عمل خالصانه و اندیشه ناب خود را با عشق و ارادت به حضرت حق در آمیخته، بی‌اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا، توشه‌ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده‌اند.

بی‌شک تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهم‌ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی کشور است که بخش عمده این وظیفه، بر عهده نیروی انتظامی است. سازمان مسلح و رشیدی که با بازوانی توانا، و شانه‌های پرتحمّل بار سنگین حفظ نظم و امنیت کشور را بر دوش گرفته و با اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا و نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی این خدمت بزرگ را برای مردم انجام می‌دهند.

حافظان امنیت و پاسداران نظم و آرامش ایران اسلامی در ادامه راه بزرگمردان و شیرزنان پرافتخار کشورمان در سال‌های دفاع مقدس، در جهاد تأمین امنیت پایدار برای کشور و آحاد ملت، مؤمنانه و مجاهدانه ایستاده‌اند تا جایی که در سال گذشته و در اوج درگیری برخی از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با تقدیم شهدای کثیری در مسیر دفاع از نظم و امنیت سندی از افتخار برای میهن اسلامیمان رقم زدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن ارج نهادن به ایثار و مقاومت شهدای گرانقدر نیروی مقدس انتظامی و احترام و تکریم خانواده‌های معظم این نیروی الهی، سالروز گرامیداشت هفتۀ نیروی انتظامی را به فرماندهان و یکایک نیروهای سلحشور و مؤمن و فداکار این نیرو تبریک گفته، توفیق روزافزون آنها را در دفاع از نظام و تقویت امنیت کشور و پاسداری از مردم خوب وشریف کشورمان مسألت می‌نماید.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)