پرسپولیس وحشتناک بود

0
(0)


یک پیشکسوت فوتبال درباره شکست پرسپولیس مقابل الدیل گفت: پرسپولیس چگونه می خواهد با این بازی جواب مردم را بدهد؟ اینها تعصب ندارند!

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه دو بر یک مغلوب الدیل شد و نتوانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

عباس کارگر در گفت وگو با ایسنا، درباره شکست پرسپولیس مقابل الدیل و حذف از این رقابت ها اظهار کرد: پرسپولیس خوب شروع کرد اما بعد از گلی که به ثمر رساند بازی مساوی شد. الدحیل سر کار بود و موقعیت های خوبی ایجاد کرد. به نظر من پرسپولیس احساسی بازی کرد و حریف راحت و بی استرس بود. متاسفانه بچه ها از فرصت هایی که داشتند استفاده نکردند. به نظر من در پایان بازی که کار به پایان رسید باید از هر طرف توپ را می فرستادند تا تیم به گل برسد.

ترابی انگار داره اسلوموشن بازی میکنه!

وی درباره ضربه پنالتی گلسیانی گفت: اگر گلسیانی توپ را می زد شرایط به این شکل نمی شد. متأسفانه او گل نزد، اما فکر می کنم آنها فکر می کردند خوب است که به او توپ بدهند. به هر حال روز خوبی برای پرسپولیس نبود. به نظر من امید عالیشاه باید به زمین می رفت. ترابی چه فوتبالی بازی می کند؟ مثل بازی در حرکت آهسته است. شما نمی توانید اینقدر حسود باشید! آنها مغرضانه نیستند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: به خدا همسرم عصبانی شد و از خانه خارج شد. لطفا به فکر مردم باشید چرا با روح مردم بازی کردند؟ یحیی هم نتوانست کاری بکند. یحیی در نیمه مربی چه کرد؟ اعتراض من این است که چرا اعلیحضرت به زمین نرفتند. مسعود ریقی در زمین چکار می کند؟ هافبک ها امروز خوب نبودند. ما اصلا مهاجم نداریم و الان هافبک های ما خیلی بد عمل می کنند.

چه جوابی می خواهید به مردم بدهید؟

وی با بیان اینکه الدخیل با جان و دل بازی می کرد اما بازیکنان پرسپولیس مثل ما در زمین حضور داشتند، گفت: هواداران هزاران مشکل برای خرید بلیت در بازار سیاه برای حمایت از تیم دارند، ما این را دوست داریم. تیم و ما هرگز به دنبال پول نبودیم. ما از تماشای این تیم لذت می بریم و از بازی لذت می بریم، اما متأسفانه آنها بازی وحشتناکی داشتند. این تیم در تهاجمی مشکلات زیادی دارد اما الکثیر را از دست داد. برای تقویت خط حمله چه کردیم؟ چه جوابی می خواهید به مردم بدهید؟ مردم فوتبال را می فهمند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)