محور چهار بانده اهواز – ملاتانی – شوشتر – دزفول چقدر است؟

0
(0)



رحمان بهرامی با اشاره به آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه چهارخطه اهواز – ملاتانی – شوشتر – دزفول گفت: این محور یکی از محورهای ارتباطی پرتردد و حادثه خیز استان است و از نقطه نظر نیز بسیار حائز اهمیت است. از نظر حفاظت غیرعامل برای ارتباط مرکز استان با نقاط مرکزی.

وی افزود: طول این محور حدود 120 کیلومتر از ملاطانی به شوشتر حدود 80 درصد مسیر چهارخطه و زیر ترافیک است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در این محور قرار است یک پل 100 متری در محدوده سد قیر احداث شود که در مرحله مطالعات اولیه است و به زودی در آن قرار می گیرد. فرآیند مناقصه

بهرامی با اشاره به اینکه محور شوشتر – دزفول 60 کیلومتر است، گفت: حدود 30 کیلومتر از محور شوشتر – دزفول در حال ساخت و حدود 10 کیلومتر از آن آسفالت است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه حدود 90 درصد مصالح پروژه های عمرانی از این جاده، شن و ماسه و پایه آسفالت تامین می شود، به همین دلیل از این محور به عنوان محور اصلی حمل مصالح در خوزستان نام برده می شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: زیرگذر شرفت که در این محور قرار دارد در حال ساخت است و حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این زیرگذر به صورت دو پل دوطرفه احداث می شود که یکی از آنها تکمیل شده و پل دوم نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

بهرامی خاطرنشان کرد: همچنین پل سیاه منصور نیز که در این محور قرار دارد در حال انجام مطالعات اولیه است و به زودی مراحل مناقصه انجام می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)