ایسنا کار اطلاع‌رسانی را بر اساس واقعیت‌ها انجام می‌دهد

0
(0)

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با تبریک سالروز تاسیس این رسانه، اظهار کرد: امروز خبرگزاری ایسنا یکی از بهترین خبرگزاری های حوزه رسانه اسلامی ایران است که 24 سال تلاش خستگی ناپذیر را به پایان رسانده است.

وی افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ این خبرگزاری اطلاع رسانی بدون سوگیری و با نگاه تخصصی و کارشناسی است که زمینه رشد و توسعه آن را فراهم کرد.

عزیزی ادامه داد: در واقع خبرگزاری ایسنا با این رویکرد توانست اعتماد مخاطبان خود را جلب کند و این اعتماد سرمایه اجتماعی عظیمی برای این خبرگزاری محسوب می شود.

نماینده مردم شیراز و زرگان در شورای اسلامی تصریح کرد: امروز خبرگزاری ایسنا مرجع معتبری برای اکثر مطبوعات، پایگاه های خبری و رسانه های مکتوب و آنلاین است که گواه موفقیت این رسانه دانشگاهی است.

به گفته وی، استقلال فکری خبرگزاری ایسنا با حضور کارشناسان متخصص، تحصیلکرده و آگاه در علم رسانه، همه سلیقه های سیاسی را بر آن داشته تا این خبرگزاری را به عنوان یک خبرگزاری صادق بشناسند، هرچند در این زمینه استثناهایی وجود دارد. اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد. یعنی روحیه محرکه این خبرگزاری این استقلال فکری را به مخاطب خود تزریق می کند.

وی گفت: به هر حال خبرگزاری ایسنا با این روحیه انقلابی با نهادی انقلابی مانند جهاد دانشگاهی همراه است که مسئولیت بزرگی در توسعه علمی کشور بر عهده گرفته است.

عزیزی ادامه داد: حسن کار خبرگزاری ایسنا این است که اخبار، یادداشت ها، گزارش ها و مطالب خود را بر اساس واقعیات، بدون افترا و قضاوت نادرست و به دور از اغراق منتشر می کند و همین نگاه راهبردی دلیل موفقیت روزافزون آن در فضای رسانه ای است. . بوده است

وی با بیان اینکه امروز که کشور نیازمند فضایی آرام و در عین حال پویا و پیشرو است، نقش خبرگزاری ایسنا پر رنگ و تاثیرگذار است و انصافا این خبرگزاری در این زمینه نیز موفقیت هایی کسب کرده است، افزود: : اطلاع رسانی صادقانه و جلب رضایت خداوند در انتشار خبر یکی از مواردی است که تنها خبرگزاری معتقد به موازین اصیل اسلامی و انسانی است که به فضل الهی کارشناسان و نیروهای متخصص خبرگزاری ایسنا صلاحیت انجام آن را دارند. انجام دهید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوعی که در پایان این مقاله به آن اشاره می کنم، حرکت این خبرگزاری در راستای تحول و تحولات مثبت در مسیر است. نگاه انقلابی به مشکلات که آن هم با توجه به نوع رویکرد خبرگزاری ایسنا کاملا محسوس است و این تحولات مثبت قطعا جایگاه این خبرگزاری را در میان رسانه ها ارتقا خواهد داد.

وی در پایان یادآور شد: با تبریک بیست و چهارمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا، برای همه دست اندرکاران این رسانه مردمی و انقلابی به ویژه سردبیر و خبرنگاران آن در استان فارس آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)