پرسپولیس با این وضع به مشکل می‌خورد

0
(0)


پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس برابر گل‌گهر از نظر بازی انتظارات را برآورده نکرد و هدفش تنها کسب ۳ امتیاز و حفظ صدرنشینی بود.

حسن خان محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر تیم گل گهر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظر من کیفیت بازی پرسپولیس برابر الدحیل بالاتر از بازی برابر گل‌گهر بود و عملکرد موفق‌تری در آن بازی داشت. البته هر دو تیم شروع خوبی داشتند اما به علت مصدومیت و غیبت چند بازیکن پرسپولیس، انتظارات برآورده نشد و تیم تنها به دنبال آن بود که با دریافت ۳ امتیاز این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کند.

علت این مصدومیت‌ها وقفه‌های طولانی است؟

وی گفت: پرسپولیس به دلیل مصدومیت‌هایش نتوانست بازی خوبی را ارائه دهد که متاسفانه علت این مصدومیت‌ها وقفه طولانی در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر است. وقتی در لیگ وقفه می‌افتد، بازیکنان وارد فاز بدنسازی می‌شوند و این مساله برای تمام تیم‌ها مشکلات زیادی ایجاد می‌کند. برای جلوگیری از بروز این گونه مشکلات، نیاز به یک مدیر برنامه‌ریز داریم تا به غیر از فیفادی مانع تعطیلی لیگ شود. قطعا تعطیلی طولانی مدت لیگ نه تنها به پرسپولیس بلکه به تمام تیم‌های لیگ برتر آسیب می‌زند و سبب افزایش مصدومیت‌ها می‌شود.

پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ می‌خواهد

این پیشکسوت پرسپولیس یکی از مشکلات پرسپولیس را نداشتن بازیکن خوب و تمام کننده در خط حمله عنوان کرد و افزود: پرسپولیس اول فصل به فکر جذب بازیکن خوب در خط حمله بود و اگر این مشکل همچنان ادامه داشته باشد، مصدومیت این تیم پی در پی و برای پرسپولیس مشکل ساز خواهد بود. بنابراین باید هر چه سریعتر این مشکل را مرتفع کند و یک بازیکن شش دانگ در خط حمله جذب کند.

  • بیشتر بخوانید

زاهدی: از فشار برای گلزنی آگاه هستم

خان محمدی ادامه داد: اگر پرسپولیس بدون مهاجم و با همین وضعیت جلو برود در هر بازی شرایط سختی برای گل زدن خواهد داشت، همانطور که در بازی با الدحیل با وجود این که ۵ تا ۶ موقعیت برای گلزنی داشت اما به دلیل این ضعف نتوانست از موقعیت‌های خود به درستی استفاده کند.

وی در پایان تصریح کرد: پرسپولیس باید تا پایان نیم فصل صدرنشینی خود را حفظ کند و با این شرایط پیش برود تا بتواند در نیم فصل دوم مهاجم خوبی را در خط حمله جذب کند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)