پایان انتظار ۱۲ ساله اهالی روستای باقرآباد بافق برای میزبانی از شهید گمنام

0
(0)

«سیدعلی حسینی» یکی از اهالی روستای باقرآباد در این باره به خبرنگاران گفت: مردم روستای باقرآباد حدود 12 سال است که منتظر ظهور شهید گمنام در روستای خود هستند.

وی بیان کرد: اهالی روستا نزدیک به سه ماه است که برای این مهمان نوازی لحظه شماری می کنند و این روزها با تهیه گلزار شهید گمنام و ساخت یادمان به استقبال این شهید گمنام خواهند رفت.

حسینی در پایان یادآور شد: روستای بگرآباد بافک با جمعیتی بالغ بر 700 نفر در شش کیلومتری شهر بافک قرار دارد و شش شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده اند.

سرهنگ محسن نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافیق نیز در سخنانی با بیان اهمیت فرهنگ شهادت و برکت حضور شهید گمنام در روستای باقرآباد بافیق، شادی وصف ناپذیر همشهریان خود را از حضور بیان کرد. این شهید گمنام در زادگاهشان افزود: پیکر مطهر این شهید گمنام امروز 25 آبان ماه وارد بافاق می شود و در جمع دانش آموزان پنج مدرسه این شهرستان حضور می یابد.

وی افزود: مراسم وداع شهادت نیز عصر امروز به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در امامزاده عبدالله بافیق همراه با روایتگری و مداحی برگزار می شود.

نصیری تصریح کرد: ساعت 8:30 صبح فردا یکشنبه پیکر مطهر از جلوی بسیج بافق به سمت امامزاده تشییع و سپس با خودرو به روستای تراب آباد منتقل و سپس پیکر این شهید نام آور تشییع می شود. از روستای تراب آباد تا باقرآباد دستان مردم در روستای باقرآباد مدفون است.

باید بگویم؛ این شهید گمنام 38 ساله در عملیات خیبر و جزیره مجنون تفحص شد.

در همین راستا حجت الاسلام «سیدعباس حسینی» امام جمعه و «محسن ملا حسینی قطرم» مدیر حوزه علمیه امام صادق علیه السلام در پیامی مشترک از مردم شهرستان برای حضور در مراسم وداع و خاکسپاری آن مرحوم دعوت کردند. پیکر مطهر این شهید گمنام دفاع مقدس.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)