واکنش داوری به سهم کم دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی

0
(0)


سرپرست فدراسیون دوومیدانی تعداد سهمیه‌های این رشته را در بازی‌های آسیایی هانگژو کم دانست و گفت: تلاش می‌کنیم سهیمه مردان افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو پس از جلسه اخیر خود در مورد تعداد سهمیه‌های رشته‌های مختلف در این دوره از بازی‌ها، یک سهمیه زنان به سهمیه‌های دوومیدانی اضافه کرد تا این رشته با ۶ مرد و ۳ زن به هانگژو اعزام شود.

این در حالی است که فدراسیون دوومیدانی درخواست ۹ سهمیه در بخش مردان و پنج سهمیه در بخش زنان داده بود اما با این تعداد موافقت نشده است.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این مورد به ایسنا گفت: حداقل ۹ سهمیه برای پسران می‌خواهیم چون با تعداد سهمیه‌های فعلی شرایط سخت می‌شود. پیش از این هم با وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک صحبت کرده‌ام. ستاد عالی بازی‌ها در صورتجلسه خود قید کرده بود که اگر در قهرمانی آسیا مدال بگیریم، سهمیه‌ها افزایش پیدا می‌کند چون ما را جزو فدراسیون‌هایی قرار داده بودند که مدال نمی‌گیرد.

او در ادامه بیان کرد: خوشبختانه در قهرمانی آسیا مدال گرفتیم. وزیر ورزش هم پیام تبریک فرستاد و خیلی مصر بود که پیگیر افزایش سهمیه‌ها باشیم. در جلسه با ستاد عالی بازی‌ها خیلی تلاش کردیم که افزایش سهمیه داشته باشیم اما در مجموع با یک دختر ما موافقت کردند.

داوری ادامه داد: پنج سهمیه در بخش زنان قابل قبول بود که با اعزام سه نفر موافقت شده است. در بخش مردان هم ۶ سهمیه خیلی کم است چون ورزشکاران خوبی داریم که اگر در بازی‌ها شرایطش را داشته باشد، نتایج قابل قبولی می‌گیرند. فعلا همین تعداد سهمیه قطعی است اما باز هم تلاش می‌کنیم که تعداد مردان را افزایش بدهیم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)