والورده: یک روز استراحت بیشتر برای چلسی، به نفع این تیم تمام می‌شود

0
(0)

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – والورده درباره زمان ریکاوری تیمش صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، چلسی و بارسلونا در حالی سه شنبه شب در یک مسابقه حساس به مصاف هم می روند که آبی های لندن جمعه شب در اف ای کاپ بازی خواهند داشت ولی بارسلونا روز شنبه به مصاف ایبار می رود و از همین لحاظ، چلسی یک روز فرصت بیشتر برای آماده سازی خود دارد که از نگاه والورده، می تواند امری تاثیرگذار باشد. سرمربی بارسلونا چنین گفته است:

این یک روز از جهت ریکاوری فیزیکی، می تواند خیلی موثر باشد. ترجیح می دادم ما هم در روز شنبه بازی کنیم تا از نظر ریکاوری با چلسی شرایط مشابهی داشته باشیم. اما در هر حال بازی با ایبار هم مهم است، فعلاً توجه مان به همین مسابقه با ایبار است و به بازی با چلسی فکر نمی کنیم. بازی سختی با ایبار داریم، آن ها در زمین شان حریف سرسختی هستند. مجبورتان می کنند عقب بنشینید. باید بدانیم چطور در مقابل خط پرس قوی شان مقابله کنیم، اگر این کار را به درستی انجام دهیم، مقابل ایبار شانس خواهیم داشت.

خوشحالیم این هفته در میان هفته بازی نداشتیم، به این استراحت نیاز داشتیم، بیشتر از جنبه ذهنی و روانی نیاز بود تا بحث فیزیکی. البته که وقتی زمان بیشتری داشته باشید، راحت تر و بهتر می توانید خود را آماده بازی کنید. این وقفه استراحت در زمان خوبی نصیب مان شد.

1878

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)