هیات نظارت بر سیاست های کلی به زودی فعالیت خود را آغاز می کند/دفاع از حریم هوایی حق طبیعی سوریه است

0
(0)

هیات نظارت بر سیاست های کلی به زودی فعالیت خود را آغاز می کند/دفاع از حریم هوایی حق طبیعی سوریه استخبرگزاری فارس: هیات نظارت بر سیاست های کلی به زودی فعالیت خود را آغاز می کند/دفاع از حریم هوایی حق طبیعی سوریه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما به دولت ارتش و مردم سوریه تبریک می گوییم. آنها کار بزرگی انجام دادند و دفاع از حریم هوایی حق طبیعی آنان بود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، احمد وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم ختم والده مرتضی مبلغ در جمع خبرنگاران درباره انهدام جنگنده رژیم صهیونیستی توسط سوریه، اظهار داشت: ما به دولت ارتش و مردم سوریه تبریک می گوییم. آنها کار بزرگی انجام دادند و دفاع از حریم هوایی حق طبیعی آنان بود.
وی افزود: از این به بعد هم روال سوریه بر مقابله با چنین تجاوزهایی است و ضروری بود که همه کشورها این تجاوز آشکار را محکوم و این عمل دولت سوریه را تایید و تشویق می کردند ولی متاسفانه حتی برخی کشورهای عربی نیز چنین اقدامی نکرده و عکس العملی به این تجاوز رژیم صهیونیستی نشان ندادند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درمورد روند آغاز فعالیت هیات عالی نظارت بر سیاست های کلی در مجمع تشخیص گفت: این هیات یک آیین نامه دارد و بر اساس آن نظارت‌ها را انجام می‌دهیم. اعضای این هیات به تازگی انتخاب شدند و در آینده ای نزدیک فعالیت‌های خود را آغاز می کنند.
وی در مورد پیام حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت: دشمنان ما ملت ایران را نشناخته اند و این راهپیمایی نشان داد که همه تحلیل های آنان باطل است. ملت در صحنه هستند و پای انقلاب خود ایستاده و پای انقلاب خود می مانند.
انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)