هلهله در آکادمی ملی المپیک/ تذکرات پی‌درپی در انتخابات نفس‌گیر فدراسیون بدنسازی! +عکس

0
(0)

هلهله در آکادمی ملی المپیک/ تذکرات پی‌درپی در انتخابات نفس‌گیر فدراسیون بدنسازی! +عکس

گزارش اختصاصی برنا از یک مجمع داغ؛

هلهله در آکادمی ملی المپیک/ تذکرات پی‌درپی در انتخابات نفس‌گیر فدراسیون بدنسازی! +عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز، انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که گزارش مفصل خبرنگار برنا از این مجمع را در زیر خواهید خواند:

مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تلاوت آیات کلام‌الله مجید آغاز شد و پس از آن، سرود ملی ایران اسلامی پخش شد و تمامی حضار به احترام سرود ملی از جای خود برخواستند و ایستادند.

دکتر شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، به عنوان رئیس مجمع، با سلام و تشکر خدمت حضار گفت: از همه شما که به نوعی مشروعیت و‌مسئولیت حضور در جلسه را دارید تشکر می‌کنم. دهه فجر را تبریک می‌گویم و امیدوارم جمهوری اسلامی روز به روز بالنده تر شود و خادم ملت باشد. بسیار خوشحالیم که اکثر استان‌ها و نمایندگان در این مجمع حضوردارند. به لحاظ فیزیکی مجمع فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، از همه فدراسیون‌ها سنگین تراست! ازهمه کاندیداها که احساس وظیفه و ورود پیدا کردند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: خواهشم از کاندیداها این است که اگر کسی می‌خواهد به نفع کاندیدای دیگری انصراف بدهد و اعلام حمایت کند همان اول انصراف بدهد. نمی‌شود که کاندیدایی ۱۰دقیقه صحبت کند و بعد انصراف بدهد. اگر کاندیدایی پیش از شروع اعلام برنامه‌ها انصراف ندهد، در انتخابات شرکت داده خواهد شد و نامش روی تخته رای گیری نوشته می‌شود.

*پس از اظهارات مقدماتی شعبانی بهار، آغاز سخنرانی کاندیداها اعلام شد و کاندیداها به ترتیب حروف الفبا پشت تریبون قرار گرفتند و هرکدام حداکثر 10 دقیقه فرصت داشتند تا در مورد برنامه‌هایشان صحبت کنند.

*کاندیدای اول بر اساس حروف الفبا، داوود بهرامی بود اما به دلیل اینکه وی در جلسه حاضر نبود، نوبت او به نفر دوم یعنی ناصر پوعلی‌فرد رسید. پس از پور علی‌‌فرد، کاوه درودی و یزدان راد پشت تریبون قرار گرفتند.

*یزدان راد، در حالیکه وقتش تمام شده بود، بازهم به صحبت‌های خود ادامه داد که با تذکر جدی شعبانی بهار مجبور به ترک تریبون شد.

*زمانی که مهدی گودرزی پشت تریبون قرار گرفت، شعبانی بهار در خصوص بخشی از صحبت‌های یزدان راد که ایراداتی را به حراست وزارت ورزش گرفته بود، توضیحاتی را از قول آقای عباباف که در جلسه حاضر بودند را بیان کرد.

*علیرغم تذکر شعبانی بهار در ابتدای جلسه، مهدی گودرزی پس از اتمام صحبت‌های خود، اعلام کرد به نفع نصیرزاده انصراف می‌دهد. اما شعبانی‌بهار اعلام کرد اسم ایشان در تابلوی انتخابات نوشته می‌شود.

*پس از این، عبدالمهدی نصیرزاده پشت تریبون قرار گرفت و برنامه‌های خود را برای ریاست فدراسیون تشریح کرد. پس از اتمام وقت نصیرزاده، شعبانی بهار به او تذکر داد که تریبون را ترک کند و در این لحظه، یدالهی اعلام کرد که حاضر است 5 دقیقه از وقت خود را در اختیار نصیرزاده قرار دهد اما شعبانی بهار با این درخواست مخالفت کرد.

*مهدی یدالهی به عنوان کاندیدای هفتم پشت تریبون قرار گرفت و در هنگامی که مشغول سخنرانی بود، شعبانی بهار نسبت به همهمه و شلوغی جلسه اعتراض کرد و به حضار تذکر داد که به صورت دو به دو با هم گفتگو نکنند. او به یک عکاس گفت؛ زیاد عکس گرفتید و از ابتدای جلسه در حال رفت و آمد هستید که نظم جلسه را به هم می‌ریزد. لطف کنید فقط در حد ضرورت عکس بگیرید.

*یدالهی در حین صحبت‌هایش به موفقیت‌های نصیرزاده در دانشگاه پیام نور اشاره کرد که در این لحظه شعبانی بهار به او گفت؛ نباید از ارگان دیگری نام ببرید. اینجا ربطی به دانشگاه پیام‌نور ندارد.

*در هنگام سخنرانی یدالهی، داود بهرامی که نفر اول لیست کاندیداها بود، وارد مجمع شد و پس از اتمام صحبت‌های یدالهی، شعبانی‌بهار به بهرامی اعلام کرد که اگر صحبتی دارد، تریبون 10 دقیقه در اختیار او خواهد بود. با دعوت شعبانی بهار، بهرامی به عنوان کاندیدای آخر پشت تریبون رفت.

*پس از اتمام اعلام برنامه‌های کاندیداها، شعبانی‌بهار اعلام کرد که از بین روسای هیات‌ها، هرکسی که تمایل دارد داوطلب شود تا از بین آن‌ها، دو ناظر برای رای گیری انتخاب شوند.

*در این هنگام 4 نفر داوطلب شدند و بر اساس رای گیری زیر دو نفر برای نظارت بر انتخابات، معرفی شدند: یارمحمدی از اصفهان (15رای موافق)، قناعتی از تهران (۱۷رای موافق)، شفق پور از گیلان (13رای موافق) و مردوی از قزوین (۱۵رای موافق).

*پس از این، نماینده اصفهان انصراف داد و به این ترتیب قناعتی و مردوی برای نظارت از بین روسای هیات‌ها انتخاب شدند

*برای حضور نماینده ورزشکاران و باشگاه‌داران نیز نجف زاده و نیکنام داوطلب شدند که نجف زاده با 18 رای موافق، به عنوان ناظر سوم معرفی شد.

*سپس رای گیری آغاز شد و 42 نفر به ترتیب
رای خود را به داخل صندوق انداختند. رای دهندگان برای نوشتن رای داخل اتاقی می‌شدند تا رای آن‌ها را کسی نبیند.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۳_۱۱-۴۶-۴۳

*حضور یکی از ماموران حراست در کنار اتاق رای نویسی، اعتراض نصیرزاده را در پی داشت و شعبانی بهار برای رسیدگی به این موضوع، دقایقی صندلی خود را ترک کرد و به کنار صندوق رای رفت.

*در هنگام رای گیری، دو نفر از حضار که بالای جلسه نشسته بودند با افرادی روبوسی می‌کردند که باعث شد شعبانی بهار آن‌ها را به پایین سالن هدایت کند!

دکتر شعبانی‌بهار، پس از اینکه رای خود را به داخل صندوق انداخت، آن را بلند کرد و چندبار تکان داد!

*رای شماری بسیار نزدیک و حساس بود به طوریکه پورعلی‌فرد و نصیرزاده تا آخرین لحظات پا به پای هم پیش رفتند که در نهایت، رئیس فدراسیون با 22 رای در مقابل 19 رای نصیرزاده موفق به کسب صندلی ریاست برای 4 سال آینده شد. در این رای گیری عبدی با یک رای، تنها کاندیدایی بود که نامش در کنار نام دو رقیب اصلی این انتخابات، اعلام شد.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۳_۱۲-۰۶-۵۴

*پس از مسجل شدن پیروزی پورعلی‌فرد، عده‌ای به شادی پرداختند و کف و سوت زدند که شعبانی بهار به آن‌ها تذکر داد.

پس از اعلام نتایج آرا، نصیرزاده درخواست شمارش مجدد کرد و شعبانی بهار نیز این درخواست را پذیرفت. آرای ماخوذه دوباره شمارش شدند و همان نتایج قبلی اعلام شد تا شعبانی بهار ریاست پورعلی‌فرد را اعلام کند.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۳_۱۲-۰۸-۵۶

در پایان، شعبانی بهار از پورعلی‌فرد خواست تا خیلی کوتاه صحبت کند. ضمن اینکه معاون توسعه ورزش همگانی از تمامی حاضرین در جلسه بابت شرکت در این انتخابات تشکر کرد.

حاضرین و شرکت کنندگان در مجمع، در پایان عکسی دسته جمعی را به یادگار گرفتند.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)