هر نوع تغییر در FIVB کنفدراسیون والیبال آسیا را تحت شعاع قرار می‌دهد

0
(0)

هر نوع تغییر در FIVB کنفدراسیون والیبال آسیا را تحت شعاع قرار می‌دهد

نگاهی به نشست کمیته رسانه AVC؛

هر نوع تغییر در FIVB کنفدراسیون والیبال آسیا را تحت شعاع قرار می‌دهد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تغییرات فدراسیون جهانی محور اصلی این نشست بود و تاکید شد هر نوع تغییر در FIVB کنفدراسیون والیبال آسیا را نیز تحت شعاع قرار می دهد.

بر این اساس بودجه امسال فدراسیون جهانی برای پخش توسعه بسیار کم شده است و فدراسیون ها باید خودشان بازاریابی کنند و حامیان مالی را جذب کنند. یکی از دلایلی که لیگ جهانی به لیگ والیبال ملت ها نیز تغییر یافت و ۱۲ کشور برای مدت هفت سال در آن ثابت شدند نیز بحث های مالی می باشد. زیرا این ۱۲ کشور از نظر مالی می توانند کمک حال فدراسیون جهانی باشند.

همچنین مراکز توسعه والیبال فدراسیون جهانی تنها در سه کشور تایلند، جمهوری دومینیکن و آرژانتین فعالیت می کنند و دیگر مراکز دیگر زیر نظر فدراسیون جهانی از نظر مالی نیستند.

شانریت در این نشست یادآوری می کند که مرکز توسعه تایلند زیر نظر فدراسیون جهانی است اما تاکنون بودجه از فدراسیون جهانی دریافت نکرده است و کنفدراسیون آسیا از آن حمایت می کند.

عیسی حمزه از کمیته رسانه کنفدراسیون والیبال آسیا خواست که هزینه های خود را کاهش دهند. به همین دلیل برای تور جهانی ساحلی عکاس و مسئول شبکه های اجتماعی از سوی فدراسیون جهانی اعزام نمی شود. همچنین مقرر شد که اعزام های کمیته رسانه حداقل از نزدیکترین کشور به مقصد باشد تا هزینه ها کاهش یابد.

رامون سوزارا مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون جهانی و آسیایی نیز در این نشست گفت: باید راه های جدید برای جذب حامیان مالی پیدا کنیم. فدراسیون جهانی تصمیم گرفته تمامی دوره ها و سمینارها را لغو کند و تنها دوره های مربیگری را با تعداد محدود برگزار کند و کنفدراسیون ها باید در این زمینه به صورت مستقل عمل کنند.

وی تاکید کرد که قرارداد smm که یکی از حامیان اصلی کنفدراسیون والیبال آسیاست در سال ۲۰۱۹ به پایان می رسد و باید جایگزین مناسبی برای این حامی مالی پیدا کنیم.

کمیته رسانه ای کنفدارسیون والیبال آسیا عصر روز شنبه نیز نشست خود را ادامه داد و نبود حضور نماینده این کمیته در فدراسیون جهانی به عنوان یکی از مشکلات مطرح شد و قرار شد رئیس تایلندی این کمیته در نشست های فدراسیون جهانی شرکت کند. همچنین بر اساس چارت جدید فدراسیون جهانی دیگر کمیته رسانه فعالیت نمی کند بلکه کمیته ارتباطات جایگزین آن شده است.

نماینده ایرانی کمیته رسانه‌ای کنفدراسیون والیبال آسیا نیز در این نشست گفت که تنها تغییر نام برای افزایش کارایی مهم نیست، بلکه باید برنامه ریزی شود که بتوانیم از توان همه افراد شاغل در ارتباطات مانند خبرنگاران، عکاسان، فعالین شبکه های اجتماعی و … استفاده کنیم.

مریم حسابی تصریح کرد: با توجه به اینکه حذب حامیان مالی جدید در دستور کار فدارسیون جهانی است باید به شبکه های اجتماعی اهمیت بیشتری داده شود. وقتی مردم بیشتری در والیبال درگیر باشند، حامیان مالی نیز افزایش خواهند یافت.

در ادامه شانریت درباره برگزار نشدن کلاس های داوری تذکری داد که باید اینگونه دوره ها برگزار شود، در غیر اینصورت با تربیت نیروی لازم در این زمینه با مشکل روبرو می شویم.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)