نساجی از نام الهلال ترسید/ پرسپولیس بهترین دهه تاریخش را سپری می‌کند

0
(0)


بازیکن سابق نساجی می‌گوید بزرگترین دلیل شکست نساجی ترس این تیم بود و عملکردشان در شأن فوتبال ایران نبود.

به گزارش ایسنا، دو نماینده ایران در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان قطری و عربستانی قرار گرفتند که پرسپولیس در قطر توانست الدحیل را شکست دهد و نساجی در ورزشگاه آزادی مقابل الهلال شکست خورد.

تاکتیک دفاعی نساجی درست نبود

میثم بائو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست ۳ بر صفر نساجی مقابل الهلال اظهار کرد: همین تیم الهلال هفته قبل در شهر خودش مقابل تیم ازبکستانی متوقف شد و آن چنان پرقدرت نبود. نساجی در مقابل الهلال ترس داشت و تحت تاثیر حریف بود و به نظرم خودشان را دست کم گرفتند. رحمتی یک سیستم دفاعی را انتخاب کرد و به نظرم در ورزشگاه خانگی و در مقابل این همه هوادار تاکتیک دفاعی اصلا ایده درستی نبود.

نیمار دیگر ۲۵ ساله نیست!

او ادامه داد: نیمار هم دیگر ۲۰ یا ۲۵ ساله نیست و نساجی اگر شجاع بود و هجومی‌تر بازی می‌کرد، حداقل اینگونه شکست نمی‌خورد. دیدید که فاصله بین خط هافبک و خط حمله خیلی زیاد بود و محمدرضا آزادی واقعا تنها بود. نمی‌دانم این سیستم چگونه انتخاب شده بود. در تمام طول ۹۰ دقیقه فقط چهار بار حمله کردند. امروز فوتبال خیلی نزدیک شده و دیگر مثل گذشته تیم‌های پرقدرت نمی‌توانند به راحتی پیروز شوند.

بازیکن سابق نساجی اضافه کرد:‌ اینگونه نیست که اختلاف فوتبال خیلی زیاد باشد. ایران هم همیشه قطب اول آسیا است. به نظر من بزرگترین علت شکست نساجی ترس از نام حریف بود. مدیران و مربیان تیم خیلی الهلال را بزرگ کردند و نساجی حتی در این بازی ۵ پاس درست بهم ندادند. ای کاش خوب بازی می‌کردند و چهار گل می‌خوردند.

این بهترین پرسپولیس دهه‌های اخیر است

او درباره عملکرد پرسپولیس مقابل الدحیل گفت: پرسپولیس تیم بزرگی دارد و میادین آسیایی زیادی رفته و باتجربه است. آن‌ها می‌دانند چگونه بازی کنند. پرسپولیس بهترین دهه از تاریخ خودش را پشت سر می‌گذارد و باید به آن‌ها تبریک بگویم. در قطر از تک موقعیت‌ها استفاده کردند.

پرسپولیس باید در عربستان شجاع بازی کند

بائو در خصوص احتمال صعود نساجی و پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: برای هر دو تیم صعود از گروه سخت است. پرسپولیس باید بتواند مقابل النصر در عربستان شجاع بازی کند و امتیاز بگیرد. آن‌ها کنعانی و پورعلی گنجی را دارند که مقابل رونالدو بازی کردند و حالا باتجربه تر هستند. فوتبال یک بازی گروهی است و هرچقدر هم بازیکن بزرگ بیاورید باید به صورت تیمی و هماهنگ بازی کنید.

اگر تیم باشیم نمی‌توانند تحقیرمان کنند

او اضافه کرد:  از سوی دیگر کار نساجی برای صعود بسیار سخت است. ازبکستان توانست در عربستان از الهلال مساوی بگیرد. ازبک‌ها تیم‌های بسیار قدرتمندی دارند و نتیجه‌ای که مقابل الهلال گرفتند بسیار برای من جالب بود. کار برای نساجی سخت است و مگر این‌که هواداران به داد نساجی برسند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)