مودریچ: چلسی سخت‌ترین حریفی است که با آن روبه‌رو شدم

0
(0)


هافبک کروات رئال مادرید از صعود سخت تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد و نمایش تیم لندنی را ستود.

به گزارش ایسنا و به نقل از BT sport، رئال مادرید باوجود شکست در دیدار برگشت برابر چلسی توانست راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

مودریچ بعد از بازی گفت: توصیف کردن این بازی بسیار سخت است. باوجود آن که در دیدار رفت با نتیجه سه بر یک پیروز شدیم اما سه گل در بازی برگشت دریافت کردیم و در آستانه حذف بودیم. چلسی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و شاید بتوان گفت که ما خوش شانس بودیم.

او ادامه داد: نمی‌توانم بگویم که بد بازی کردیم اما این چلسی بود که بسیار خوب بود و از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را برد. ما تسلیم نشدیم و ایمان داشتیم که راهی دور بعد می‌شویم و این گونه هم شد. شخصیت بزرگ خود را بار دیگر نشان دادیم. این ورزشگاه و هواداران در صعود ما نقش داشتند. در چنین بازی‌هایی تجربه بسیار مهم است و ما از این فاکتور به خوبی بهره گرفتیم.

مودریچ در پایان گفت: از نظر من چلسی سخت‌ترین حریفی بود که با آن مواجه شدیم. آن‌ها از نظر بدنی بسیار قوی هستند. ما شکست خوردیم اما این شکست شیرین بود و باعث صعود ما شد. وقتی تماشاگران نام من را صدا می‌زدند لذت بردم. من از روز نخست حضورم در رئال لذت برده‌ام با این حال نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)