منصوری: باید بتوانیم از ظرفیت فوق العاده فرودگاه پیام استفاده کنیم

0
(0)

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در نشست سرمایه گذاران و شرکت های کلان اقتصادی استان البرز با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور و دولت به استان البرز، اظهار کرد: باید از ظرفیت سفرهای استانی برای گره گشایی از مشکلات استفاده شود. . بخشی از مشکلات استان البرز به مسائل اقتصادی برمی گردد. این استان یک استان صنعتی و اقتصادی است و دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله جمعیت قابل توجه و همجواری با تهران است که باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده کرد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست بررسی فرصت های جدید سرمایه گذاری در استان البرز است. باید وضعیت فرودگاه پیام تعیین شود. این فرودگاه ظرفیت بالایی دارد که اکنون کمترین استفاده را دارد. برای استفاده از این ظرفیت فرودگاهی باید برنامه ای تدوین کنیم و روی میز رئیس جمهور بگذاریم.

منصوری خاطرنشان کرد: باید برای ساماندهی صنایع در استان البرز برنامه ریزی کنیم. ساختار صنعتی استان البرز کاملاً مشابه استان تهران است. باید صنایع و نواحی صنعتی را ساماندهی کنیم زیرا رها شدن آنها برای محیط زیست مضر است. برخی از مناطق صنعتی بدون مقررات گسترش یافته اند و نیاز به تنظیم دارند. این شهرک ها نمی توانند اشغال یا تخلیه شوند، ما نمی توانیم آنها را رها کنیم، باید آنها را سازماندهی کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین گفت: جا دارد از بانک ها برای آوردن منابع به استان تشکر کنیم. در دور دوم سفر رئیس جمهور صلاح بدانیم که بانک ها صرف هزینه های ثابت شوند. تخصیص ارز برای پروژه های مختلف دغدغه استان است و این موضوع را با دولت پیگیری خواهم کرد. باید صف آزادسازی ارز برای استان را تسریع کنیم. از سوی دیگر صندوق توسعه ملی ذخیره بزرگی برای کشور است و استان البرز باید بتواند از این ذخیره بهتر استفاده کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)