منصوریان: ۲ بر صفر هم می‌بریم می‌گویند باید بروید!/ داستان سلجوقی را نمی‌دانستم

0
(0)


ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می دانستیم نساجی پلکانی تلاش می کند تا مالکانه بازی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان امشب در نشست خبری بعد از بازی با نساجی که با برد ۲ بر صفر تیمش همراه بود، اظهارکرد: می دانستیم بازی سنگینی است و راه دیگری جز این که از بالای زمین به حریف فشار بیاوریم و بتوانیم مالکانه فوتبال بازی کنیم، نداشتیم.

وی ادامه داد: می دانستیم نساجی پلکانی تلاش می کند تا مالکانه بازی کند. این تیم مقابل استقلال با وجود این که عقب افتاده بود از فوتبال بازی کردن دست نکشید. امشب هم دیدید نساجی به هیچ عنوان ضد فوتبال بازی نمی کند و این می تواند هم آسیب و هم نقطه قوت باشد. امیدوارم این روالی که ما و نساجی می رویم به سرمنزل خوبی برسد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر لحظه که غافل می شدبم وارد محوطه جریمه ما می شدند و خطرناک می شدند. از بازیکنانم خیلی راضی هستم. هنوز اول راه تاکتیکی مان هستیم اما خیلی زود کارهای تاکتیکی و دستورات ما را انجام می دهند. با پنج تعویضی که داشتیم سعی کردیم ساختارمان برهم نخورد. در بازی با نساجی از دو نیروی جوان دیگرمان هم استفاده کردیم. از بازیکنانم راضی هستم و ان شاءالله همین مسیرمان ادامه داشته باشد. به دو تیم خسته نباشید می گویم و به نظر بازی خوب بود.

وی بیان کرد: مسر بسیار سختی داریم. از قول و قراری که با بازیکنانم گذاشتیم خدا را شکر در دو بازی برنده شدیم.هفته آینده برای ما بسیار سخت است. شاید بازی هفته آینده با گل گهر برای ما متفاوت تر از همه بازی ها باشد. حریف را زیر دره بین داریم. بعد از این دیدار نیز پنج بازی داریم و اصلا به رقیب های بالاسری نگاه نمی کنیم. مسیر مستقیم خودمان را می رویم. خدا را شکر بازیکنانم با تمام وجود می جنگند و همه با هم برای یک نفر به اسم فولاد می جنگند و یک نفر هم برای همه می جنگند. همه یک خانواده هستیم و سعی می کنیم این وحدت تاکتیکی را که اصلی ترین موضوع آن دوستی، اطمینان و استفاده از خلاقیت است را جلوتر بگذاریم. بازیکنانم کم کم از مشکلات روحی روانی خارج می شوند. هنوز هم اعتقاد دارم که می توانیم خیلی بهتر باشیم. امروز نسبت به بازی پیکان پیشرفت مان خیلی بهتر بود و باید این روند را ادامه دهیم تا به بلوغ تاکتیکی برسیم تا وقتی هوادار به ورزشگاه می آید آرامش خاطر داشته باشد. از تک تک بازیکنانم به ویژه بازیکنان روی نیمکت راضی هستم. می بینید که همگی یکدل هستند و تیمی که می خواهد برنده باشد باید همه اعضای آن با یک هدف جلو بروند.

منصوریان عنوان کرد: دوندگی بازیکنان مان بالا است و امشب گروه فنی مان در انتخاب تعویض ها کمی غفلت کردند و فکر می کنم مثل بازی با ملوان حدود ۱۵ دقیقه را از دست دادیم. مجبوریم کمی از ریکاوری بازیکنان کم کنیم تا کار تاکتیکی داشته باشیم اما از نحوه بازی برابر نساجی خیلی راضی بودم. آنقدر کار تاکتیکی مان را بالا می بریم تا به نقطه پایدار برسیم.

وی درباره بازی دادن به الکس آلگریا هم گفت: او را از لیست بازی بیرون گذاشته بودم؛ روز گذشته با او صحبت کردم و یک جلسه بسیار خوب داشتیم. منتظر بودیم وقتی او را از لیست ۱۸ نفره بیرون می گذاریم واکنش نشان دهد زیرا او سه چهار سال در لیگ یک لالیگا بازی کرده بود و اگر قرار باشد از این که بیرون است ناراحت نشود من همان روش خود را ادامه می دادم اما وقتی دیروز او را از لیست ۲۷ نفره بیرون گذاشتم  به سراغ من آمد و گفت می خواهم به تیم کمک کنم که به همکارانم گفتم او را به اردو بیاورید و می توانیم بازدهی کامل را از او داشته باشیم و دیدید وقت می گذارد. به او گفتم اسپانیا را فراموش کن و در شش بازی آینده باید به ما کمک کنی. او کمک کرد و از او راضی هستم و اگر همین روال را داشته باشد در بازی های آینده هم می تواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره گلزنی محمدامین حزباوی، عنوان کرد: او تحت فشار بدنی است و ۴۸ ساعت به او استراحت می دهیم. باید مراقب او باشیم. می دانستیم خیلی خسته است و آخر بازی اگر فرصت تعویض بود او را بیرون می آوردم چون به من گفت علی آقا دیگر تعویض نداریم که به او گفتم نه. آکادمی ما از جنس حزباوی باید سالی ۱۰ بازیکن بسازد. باویه را هم به زمین فرستادم که امشب در ضربه ای که به توپ داشت، ۵ درصد فوتبالش بود و اگر شکل استاندارد پیدا کند و خودش را یدا کند، بعد از میلاد میداوودی و ایمان مبعلی کسی را ندیدم که مثل او به توپ ضربه بزند. ما باید برای آن ها این بستر را فراهم کنیم. از حزباوی خیلی راضی هستیم و پیشنهادهای خوبی برای او می آید. خودم اگر بخواهم جای حزباوی تصمیم بگیرم باتوجه به این که شرایط لیگ ما به صورتی است که استعداد واقعی آن حزباوی و دفاع وسط پیکان هستند، به اروپا می رفتم در مجموع خودش و پدرش باید بهترین تصمیم را بگیرند که در فولاد بماند یا برود. من فکر می کنم اگر کمی صبور باشند بهتر است. در اهواز احساس غریبی می کنیم.

وی در واکنش به شعار هواداران که خواستار اخراج او و جذب مربی خارجی بودند نیز گفت: ما ۲ بر صفر هم می بریم می گویند باید بروید. من چهار سال سرمربی تیم ملی المپیک بودم و مرتضی تبریزی را از لیگ دو از تیم همدان آوردم. فوتبالیست های زیادی را معرفی کردم. یعنی وقتی به گنج می رسم پس در فولاد هم می توانم کار انجام دهم. امروز با تمام فشاری که روی من بود به رختکن تیم نونهالان فولاد رفتم و برای قبل و بعد بازی آن ها پاداش گذاشتم. کار من آکادمیک است. به هر حال کم لطفی است و نمی دانم پشت صحنه چه خبر است، البته من سایر هواداران را هم دیدم. من مربی که دلم بیشتر برای پرچم مملکتم می سوزد. من نه این طرف میزی و نه آن طرف میزی دارم.

منصوریان بیان کرد: در سال های ۷۰ تا ۷۳ حضور در ورزشگاه تختی را تجربه کردم و هیچ جای ایران با من به این صورت برخورد نکردند. در هر صورت جان مان را برای فولاد می گذاریم زیرا این جا استعداد دیده ام. در نونهالان، شش تا هفت بازیکن خوب مدل حزباوی دیدم.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر قلعه نویی سرمربی تیم ملی نبود حزباوی و آغاسی به تیم ملی دعوت نمی شدند و بازهم همان لیست عریض و طویل را می دادند و یک عده خاص دعوت می شدند اما آقای قلعه نویی در تیم ملی را به روی همه باز کرد. فوروارد سپاهان یا بازیکن ذوب آهن هیچ موقع به تیم ملی دعوت نمی شدند. به شما قول می دهم اگر حزباوی همین روند را ادامه دهد قطعا در جام ملت ها یکی از عناصر تاثیر پذیر خواهد بود. یک مربی ایرانی دل می سوزاند، البته به همه احترام می گذارم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سینا مریدی یک فوتبالیست شش دانگ درجه یک است. چطور ممکن است او در چهار سال گذشته مثل آسانسور به تیم های دیگر برود و بازهم به فولاد برگردد. او همه آبشن های یک فوتبالیست تاپ را دارد و فوق العاده از او راضی هستیم و هم پست های او هم خوب هستند.

او در واکنش به این که سلجوقی بازیکنی بود که در زمان پورموسوی به فولاد تحمیل شد و همچنان در این تیم حضور دارد و ۳۱ ساله است، گفت: فکر نمی کنم او ۳۱ ساله باشد. یکی از دلایلی که خوشحالم پسرم فوتبالیست نشد این است که یک روز بین او و یک استعداد دیگر اهم و فی الاهم نکنم. همه من را می شناسند بازیکنی که بد باشد رو دربایستی ندارم. من اصلا از زاویه ای که شما گفتید به سلجوقی نگاه نکردم. عقبه همه بازیکنان را می دانم اما داستانی که شما می گویید را نمی دانم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)