"مقدسی" عمر خود را صرف دفاع از اسلام و انقلاب کرد

0
(0)

"مقدسی" عمر خود را صرف دفاع از اسلام و انقلاب کرد

انجمن روزنامه‌نگاران با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت درگذشت رضا مقدسی تاکید کرد: این فعال عرصه رسانه، عمر کوتاه و شریف خود را صرف دفاع از اسلام و انقلاب کرد و لحظه‌ای عافیت‌ جویی و مرعوبیت در برابر دنیای دون را تجربه نکرد.

رضا مقدسی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، درگذشت رضا مقدسی مدیرعامل پیشین خبرگزاری مهر را به جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: سفر ابدی برادر گرانقدر و ولایتمدارمان جناب آقای رضا مقدسی مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر و یکی از یاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی جامعه رسانه‌ای کشور را عزادار کرد.

برادر ایمانی و همکار ارزشمندمان رضا مقدسی که صاحب‌ قلمی متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب بود، پس از سال‌ها تحمل رنج بیماری، زندگی دنیوی را واگذاشت و به دیار باقی شتافت؛ این فعال عرصه رسانه، عمر کوتاه و شریف خود را صرف دفاع از اسلام و انقلاب کرد و لحظه‌ای عافیت‌‌جویی و مرعوبیت در برابر دنیای دون را تجربه نکرد.

آن یار سفرکرده وارستگی، صداقت و سختکوشی حرفه‌ای را در مشی فردی و اجتماعی‌اش به روشنی نمایان ساخت و خود تبدیل به الگویی از روزنامه‌نگار در تراز انقلاب اسلامی شد.

دوستان، همدلان و همکاران رضا مقدسی عزیز در انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان دوری او را ضایعه‌ای برای جامعه رسانه‌ای کشور توصیف می‌کنند و از درگاه حضرت حق، برای روح پرفتوحش، آرامش و غفران الهی و برای خانواده ارجمند و به ویژه فرزندانش صبر و شکیبایی مسئلت دارند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)