معرفی فینالیست های 5 وزن برتر مسابقات قهرمانی اروپا / کایالپ در جستجوی طلای سیزدهم

0
(0)


چهره راه یافتگان به فینال 5 دسته اول مسابقات قهرمانی اروپا مشخص شد.

به گزارش ایسنا، نخستین روز رقابت های قهرمانی اروپا در بخارست رومانی با معرفی فینالیست های اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم به پایان رسید.

در مرحله نیمه نهایی وزن 55 کیلوگرم رشاد ممدوف از آذربایجان با نتیجه 5 بر یک نوگازاری سورتسومیا از گرجستان را شکست داد و راهی فینال شد. همچنین آرتیوم دلیانو از مولداوی با نتیجه 2 بر 2 از سد مانوئل خاچاتریان از ارمنستان گذشت و راهی فینال شد.

در وزن 63 کیلوگرم الکساندر گروشین از اوکراین با نتیجه 9 بر 5 ادموند نظریان از ارمنستان را شکست داد و فینالیست شد و مراد ممدوف از آذربایجان نیز 3 بر 3 از سد انور آلاخیاروف از روسیه گذشت و راهی فینال شد.

در وزن 77 کیلوگرم یونس امره بشار از ترکیه با نتیجه 3 بر یک آنتونیو کامنیاشویچ از کرواسی را شکست داد و راهی فینال شد. مالهاس آمویان از ارمنستان نیز با نتیجه 2 بر یک از سد الکساندرین گوتو از مولداوی گذشت تا راهی فینال شود. در این رده علی ارسلان ملی پوش سابق ایران و اکنون صربستان که مدال طلا و برنز جهان را در کارنامه خود دارد در دور اول با شکست سنگین 8 بر صفر مقابل کشتی گیر نروژی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 87- کیلوگرم علی چنگیز از ترکیه با نتیجه 4 بر یک از سد کریل ماسکویچ گذشت و راهی فینال شد. در دیگر دیدار نیمه نهایی این وزن، الکساندر کوماروف از صربستان نیز با نتیجه 3 بر 1 از سد اسلام عباسوف از آذربایجان گذشت و فینالیست شد.

در وزن 130 کیلوگرم، رضا کایالوپ، کشتی گیر 35 ساله ترکیه ای که یک مدال نقره، دو مدال برنز المپیک، پنج مدال طلا، سه مدال نقره، دو مدال برنز جهان، 12 مدال طلا و یک نقره را در کارنامه دارد. در مسابقات قهرمانی اروپا مقابل بکا کندلاکی از آذربایجان با نتیجه 2 برد به پیروزی رسید. 2 برد و برای سیزدهمین مدال طلای خود در اروپا راهی فینال شد. در آخرین مبارزه روز نخست این رقابت ها، در دیگر دیدار نیمه نهایی در وزن 130 کیلوگرم، سرگئی سمنوف از روسیه با نتیجه 2 بر یک از سد یاکوبی کاجایا از گرجستان گذشت تا در فینال به مصاف رضا کایالپ برود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)