مصطفی‌وند: تغییر در ترکیب اصلی پیکان باعث بحران در طول فصل شد

0
(0)
سعید مصطفی وند

سرعتی زن تیم والیبال پیکان با امیدواری به حضور پیکان در دیدار پایانی لیگ برتر والیبال گفت: بانک سرمایه کادر فنی کامل دارد و از بازیکنان تاثیرگذاری بهره می‌برد.

سعید مصطفی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم پیکان برابر شهرداری ورامین و صعود خودروسازان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنیم. امیدوارم همین روند را ادامه‌ بدهیم و پیکان را در فینال ببینیم.

سرعتی زن تیم پیکان تصریح کرد: معتقدم توان اصلی تیم‌ ما آن چیزی نبود که در مرحله گروهی نشان دادیم. یکی از دلایل ضعف ما در دور گروهی به دلیل تغییرات در چینش بازیکنان در ترکیب اصلی بود. همین مساله در طول فصل ما را اذیت کرد و باعث شد در مقاطعی تیم دچار بحران شود. پس از دور گروهی و در فرصتی که داشتیم کادر فنی با بازیکنان جلسات متعددی داشت و توانستند از لحاظ روحی و روانی تیم را بالا بکشند.

ملی‌پوش سابق تیم‌ ‌ملی والیبال در خصوص دیدار حساس مرحله نیمه نهایی و رویارویی با تیم بانک سرمایه، گفت‌: بازی خیلی دشواری در نیمه نهایی داریم چرا که حریف ما با بانک سرمایه است. حریف هم کادر فنی خوب و کاملی دارد و هم از بازیکنان ملی‌پوش و تاثیرگذاری بهره می‌برد که کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. امیدوارم با پیروزی بر این تیم راهی دیدار پایانی شویم.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)