مرگ پدر و پسر در چادر جعل پول استقلال و پرسپولیس

0
(0)


ورزش امروز ایران و جهان با رویدادها و موضوعات مختلفی مرتبط بود که در این گزارش انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که قیمت بلیت جام ملت های آسیا از 350 هزار تومان آغاز می شود.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، فروش بلیت مرحله گروهی جام ملت های آسیا از امروز آغاز شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت داده شده، بلیت این مرحله را به صورت آنلاین تهیه کنند. بر این اساس قیمت بلیت ها از 25 ریال قطری (حدود 350 هزار تومان) شروع می شود که بسته به موقعیت صندلی ها افزایش می یابد. البته این مبلغ به مرحله گروهی گره خورده و در مراحل بالا قیمت ها افزایش خواهد یافت.

درویش چگونه 10 درصد به پرسپولیسی ها پرداخت؟

در حالی که باشگاه پرسپولیس تمکن مالی لازم برای پرداخت 7 درصد مالیات اعضای تیم خود را تامین کرده بود، 4 بازیکن از دریافت این مبلغ خودداری کردند تا پرداخت مابقی به 10 درصد برسد.

مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از دربی به بازیکنان و اعضای کادر فنی خود قول داده بودند تا قبل از بازی با استقلال 10 درصد از مطالبات خود را پرداخت کنند اما این تلاش ها تا زمانی که بودجه تامین نشد به نتیجه مطلوب نرسید و فقط کافی بود پرداخت شود. 7 او درخواست هایی از اعضای تیم داد.

رای کمیسیون اخلاق در مورد جعل اسناد توسط استقلال

کمیسیون اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص جعل اسناد توسط باشگاه استقلال دستور موقت صادر کرد.

پیرو گزارش حراست فدراسیون مبنی بر جعل و استفاده از سند رسمی که نقض آشکار ماده 9 آئین نامه اخلاقی فدراسیون در باشگاه استقلال است و بنا به گزارش دپارتمان و تحقیقات بین الملل فدراسیون، علی حاتیر، از مدیرعامل باشگاه استقلال دعوت شد و توضیحات بیشتری ارائه شد. قدردانی سروش مهاجری، مسئول روابط بین الملل باشگاه استقلال مبنی بر اصل ارتکاب عنصر مادی تخلف و اهمیت رسیدگی سریع به تخلف، به موجب این درخواست مورخه 1402/09/29 ریاست محترم دادگاه تحقیق جهت جلوگیری از فعالیت در انتظار تعیین رای قطعی و صدور رای قطعی مستند به مواد 2، 3، 3، 5، 9 و 65 آئین نامه اخلاقی. سروش مهاجری (مسئول روابط بین‌الملل استقلال) با حکم موقت به مدت 20 روز از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال صحیحی تا تعیین تکلیف قطعی محروم می‌شود.

رسمی/ پروژه سوپرلیگ برنده شد

دادگاه عالی اتحادیه اروپا درخواست تجدیدنظر یوفا و فیفا را رد کرد و مجوز اجرای پروژه سوپرلیگ را صادر کرد.

دادگاه عالی اتحادیه اروپا در رای اولیه خود یوفا و فیفا را به اقدام خلاف قانون با جلوگیری از برگزاری سوپرلیگ در سال 2021 متهم کرد. این دادگاه در اعطای مجوز برای تشکیل سوپرلیگ اعلام کرد: نه فیفا و نه یوفا می تواند باشگاه ها را به شرکت در مسابقات دیگر محکوم کند.

محرومیت سپاهان از حضور تماشاگران

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم خود را در خصوص محرومیت تماشاگران باشگاه سپاهان اعلام کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در پی نامه ارسالی باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر پذیرش نامه شماره 1628 مورخ 28 دی ماه 1402 مبنی بر محرومیت هواداران تیم مربوطه از حضور در بازی خانگی. در نامه شماره 1032 مورخ 30/1402 05، باشگاه مربوطه باید اولین بازی خانگی خود را بدون حضور تماشاگر انجام دهد.

نه «خرد جمعی» کارساز بود و نه ریسک امیر گالنووی

یک چهارم نهایی دوباره و دوباره کره جنوبی. این بار در جنوب شرق آسیا خطر محرومیت حسن رودباریان و حضور وحید طالبلو در دروازه نیز کارساز نبود تا ایران از جام ملت های آسیا حذف شود.

به گزارش ایسنا، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر عدم دخالت در بازی های المپیک و جام ملت های اروپا، سال های جام ملت های آسیا تغییر کرد و از سال 2007 این بازی ها در سال های فرد برگزار می شود.

عصبانیت مطبوعات از امباپه و تمایل به هلند

به گزارش رسانه های اسپانیایی، رئیس باشگاه رئال مادرید جذب امباپه شده و در تلاش برای جذب ارلینگ هالند است.

کیلیان امباپه از زمان جدایی کریستیانو رونالدو هدف بزرگ رئال مادرید بوده است. این بازیکن فرانسوی در سال 2022 نزدیک بود به رئال مادرید بپیوندد اما در نهایت قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد و در آن تیم ماندگار شد.

1 + 7 نیمکت اشتباه تیم های لیگ برتری; از منصوریان و خطیبی تا یحیی و ساکت

این احتمال وجود دارد که 7 تیم لیگ برتری تا پایان نیم فصل نیمکت نشینی خود را عوض کنند.

تنها دو هفته به پایان نیم فصل اول لیگ بیست و سوم باقی مانده و نیمی از نیمکت تیم های لیگ برتری تعویض شده یا در شرف تعویض هستند. تاکنون سرمربیان 4 تیم برکنار شده اند و 4 تیم نیز با جدایی از تیم خود احساس خطر می کنند.

مرگ تلخ کشتی گیر نوجوان ایرانی و پدرش در خواب بعد از کار

ورزشکار 19 ساله سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران پس از یک روز کار در مسابقات جهانی مجارستان به همراه پدرش در چادر در حال استراحت بود که بر اثر خفگی جان باخت.

امید پایدار ورزشکار سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان شب گذشته (چهارشنبه) بر اثر استنشاق گاز درگذشت.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)