مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با جسارت بیشتری «مرگ بر آمریکا» سر دادند/ مردم بین ضعف عملکردها و اصل انقلاب تفکیک قائل می‌شوند

0
(0)

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با جسارت بیشتری «مرگ بر آمریکا» سر دادند/ مردم بین ضعف عملکردها و اصل انقلاب تفکیک قائل می‌شوندخبرگزاری فارس: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با جسارت بیشتری «مرگ بر آمریکا» سر دادند/ مردم بین ضعف عملکردها و اصل انقلاب تفکیک قائل می‌شوند

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم بین مشکلات جامعه و اشکالاتی که در برخی عملکردها وجود دارد با اصل انقلاب و ولایت فقیه تفکیک قائل می‌شوند،‌ گفت: باید مسؤولان قدرناشناس را تنبیه کرد چون آنان در جایگاهی هستند که باید خادم این مردم باشند.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 اظهار داشت: هر ساله جمعیت حاضر در راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال‌های گذشته اضافه می‌شود و این نشان از این است جمهوری اسلامی رشد جمعیت دارد که به طور طبیعی این رشد در عرصه‌های مختلفی چون راهپیمایی ‌ها خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: هر سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد انقلاب در داخل کشور تحکیم بیشتری می‌یابد و دشمنان ما به دلیل آگاهی مردم خود را پرخاشگرتر نشان می‌دهند و دشمنی‌شان را بر ما تشدید می‌کنند و این بر حضور مردم در عرصه اثر دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ضمن تاکید بر اینکه بدعهدی‌های آ‌مریکا پس از برجام یقینا باعث افزایش نفرت و انزجار مردم از آمریکا شده است خاطرنشان کرد: به همین خاطر مردم وارد صحنه می‌شوند و با جرات و جسارت بیشتری مرگ بر آمریکا می‌گویند.

اکرمی ضمن بیان اینکه مردم ما بین مشکلات جامعه و اشکالاتی که در برخی عملکردها وجود دارد با اصل نظام و ولایت فقیه تفکیک قائل می‌شوند،‌گفت: مردم پس از 39 سال نشان داده‌اند که رژیم شاهنشاهی را نمی‌خواهند و امروز زمان آن است که مردم در عرصه‌های مختلفی چون انتخابات‌ها حضور و جایگاه خود را به نمایش بگذارند.

وی با تاکید بر اتخاذ رویکرد تشویق و تنبیه برای بهبود عملکرد مدیریتی کشور گفت: باید مسئولین قدرناشناس را تنبیه کرد چون آنان در جایگاهی هستند که باید خادم این مردم باشند و کسی که در ازای مزد خود نارضایتی ایجاد می‌کند باید تنبیه شود.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)