مردم ایران سربازان جبهه حق هستند

0
(0)

حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی در سخنانی پیش از خطبه نماز جمعه نهم دی ماه با اشاره به اینکه تعارض حق و باطل از خلقت حضرت آدم شروع شده و تا روز قیامت ادامه دارد، اظهار داشت: بیشترین درگیری شدیدی بین دو جبهه حق و باطل انجام می دهد، به طوری که جبهه کفر به رهبری استکبار جهانی که نماد آمریکاست، به نبرد جبهه حق آمده است. ، جنگ خدا، با تمام احتمالات.

وی با بیان اینکه امروز شاهد قوی ترین حضور جبهه حق علیه باطل در منطقه هستیم، تصریح کرد: دشمن امروز با تمام امکانات برای مبارزه با جبهه حق آمده است و جبهه حق در جنگ حضور قدرتمندی دارد. علیه دروغ در منطقه

حجت الاسلام والمسلمین غلامی گفت: به برکت دولت اسلامی و انقلاب پس از 2000 سال در تاریخ انتقال قدرت از غرب به شرق، ایران به یکی از کشورهایی تبدیل شده است که اگر نکنند. مدعیانی را که نمی توانند برای رسیدن به اهداف خود راضی کنند.

این مسئول با بیان اینکه امروز دنیا ایران و ایرانی را در مقابله با جبهه باطل می شناسد و هر کجا که بخواهند سربازی کنند در کنار ایران برای جبهه حق علیه دروغ خواهند ایستاد، خاطرنشان کرد: این عزت و سربلندی برای مردم ما ارزان است. ، او نیامد

حجت الاسلام والمسلمین غلامی یادآور شد: استکبار جهانی در یک نقطه عطف تاریخی قرار دارد و امروز با این همه پیشرفت صنعتی که اروپا دارد، هیچ قدرتی از خود ندارند و حق ندارند بدون امضا و اجازه آمریکا کاری انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مسئولان به جای تهمت و اعتراض، تصریح کرد: طبیعی است که برای امر بزرگی مانند انقلاب اسلامی و مبارزه حق و باطل مشکلاتی داشته باشد که ملت آن را متحمل شده است. پس از اراده ملت نباید غفلت کرد. نقاط قوت را باید به مردم گفت.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)