مراسم عملیات اجرایی مدرسه «دریادلان سرافراز» آغاز شد

0
(0)

به یاد جانباختگان نفتکش سانچی؛کلنگ زنی

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۵ کلاسه «دریادلان سرافراز» به یاد جان‌باختگان کشتی نفتکش سانچی در تهران که با حضور مسئولان عالی آموزش و پرورش و شرکت ملی نفت ایران صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم مقیمی استاندار تهران، داریوش ورناصری مدیر کل سازمان نوسازی مدارس تهران، عباسعلی باقری مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، کیان ارثی مدیرعامل شرکت نفت کش ایران، پدر شهید آروی و خانواده شهید رضازاده از جانباختگان حادثه نفت کش سانچی حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم گفت: یکی از ارکان توسعه کشورها نیروی انسانی است و خانواده رکن اصلی است و بعد آموزش و پرورش که اگر درست عمل کنند مشکلات اقتصاد و محیط زیست و … حل می شود.

باقری با تاکید بر اهمیت دوره ابتدایی به کلنگ زنی ۷ مدرسه در مناطق ۵ و ۲۲ اشاره کرد و منطقه ۲۲ را فقیرترین مکان کشور از نظر فضای آموزشی دانست و گفت: سرانه آموزشی شهر تهران از میانگین کشور پایین تر است و در تهران منطقه ۲۲ فقیرترین است. در این منطقه بسیار برج ساخته شده که فضای آموزشی برای آن ها مهیا نشده است. رویکرد مدیریت جدید شهرداری و شورای شهر و استانداری همت کردن برای حل این مشکل است که این غفلت جبران شود.

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)