فولادِ دست بسته مقابل الفیصلی و خارجی‌هایش

0
(0)


ایسنا/خوزستان تیم الفیصلی در حالی خود را برای بازی با فولاد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می کند که یک تفاوت بزرگ با حریف ایرانی خود دارد.

تیم فولاد در این فصل از لیگ برتر ایران با بدشانسی های فراوان مواجه بود؛ جایی که فرشید اسماعیلی هافبک بازیساز و خوش تکنیک با امیدهای فراوان جذب شد تا شاید حتی در آن مقطع جایگزین خوبی برای پاتوسی باشد اما فولاد با بدشانسی مواجه شد و پیش از شروع لیگ پارگی رباط صلیبی کار دست اسماعیلی و نکونام داد تاجایی که سرمربی فولاد تاکنون این بازیکن را در اختیار نداشته است.

اما این پایان بدشانسی های این فصل نکونام در فولاد نبود و او در ادامه لیگ نیز مجید علیاری و علی قربانی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد و بماند که بی انضباطی های آیاندا پاتوسی و حواشی وریا غفوری هم مشکلات دیگری برای جواد نکونامی بود که هدف های بسیاری در سر داشت اما این حاشیه ها و مصدومیت ها نگذاشت که فولاد همانی شود که نکونام می خواست.

حالا نکونام در حالی نسبتا با دست خالی و داشتن سه خارجی – البته وضعیت سوگیتا به دلیل مصدومیت مشخص نیست- با الفیصلی دیدار می کند که دست سرمربی نماینده عربستان برای انتخاب بهترین ترکیب خود برای این بازی حذفی و حساس باز است؛ سرمربی یونانی الفیصلی ۸ بازیکن خارجی که به نوعی ستاره هستند، در لیست خود دارد و همین تفاوت بزرگ الفیصلی و فولاد ایران است.

اما با وجود این تفاوت، نکونام که همیشه به بازیکنان جوان و باتجربه اش باور دارد، در اندیشه شکست الفیصلی و صعود به مرحله بعدی است تا از تک سهمیه ایران در این رقابت ها دفاع کند.

بازی فولاد و الفیصلی از ساعت ۱۸:۳۰ فردا دوشنبه در دوحه قطر برگزار می شود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)