فریدونی: برخلاف سال‌های قبل، بازیکن سفارشی نداریم/ کارنامه تارتار پاسخگوی انتخاب ما است

0
(0)


مدیرعامل ذوب آهن می‌گوید برای این که اتفاقات دو فصل اخیر برای این تیم رخ ندهد، سعی کردند پرونده نقل و انتقالات تیم را زودتر ببندند.

به گزارش ایسنا، مجتبی فریدونی مدیرعامل ذوب‌آهن در مراسم معارفه مهدی تارتار به عنوان سرمربی این باشگاه اظهار کرد: به تارتار و بازیکنان جدید تیم خوش آمد می‌گویم. ۲ سال اخیر برای هواداران و باشگاه خوب نبوده  و همراه با استرس و نگرانی بوده است. حتی رقیبان ذوب‌آهن هم دوست ندارند که ما در حالت ضعف باشیم‌.

وی ادامه داد: امسال برای این که دچار مشکلات قبلی نشویم، کار را زود شروع کردیم. تیم پارسال خوب بسته نشده بود و در دفاع و حمله مشکل داشتیم. گاهی اوقات خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم و همین باعث می‌شد تا از لحاظ روحی افت کنیم. حتی مشکلات داوری هم تاثیرگذار بود. امسال تصمیم گرفتیم زود کادر را مشخص کنیم و با تارتار به توافق رسیدیم. بسیاری از کارشناسان معتقدند انتخاب تارتار، گزینه خوبی بوده زیرا کارنامه خوبی را در تیم‌هایی که کمتر از ذوب‌آهن امکانات داشته، ثبت کرده است.

فریدونی اضافه کرد: تمام بازیکنان جذب شده با نظر مستقیم تارتار جذب شده‌اند و طبق لیست ایشان خریداری شده‌اند. امسال، اولین سالی است که هیچ بازیکن سفارشی در تیم نداریم و تمام بازیکنان طبق معرفی تارتار به تیم ما اضافه شده‌اند. در ۲ روز اولی که کار را شروع کردیم، ۸۰ درصد کار نقل و انتقالات را انجام دادیم. ما امسال کمیته نقل و انتقالات را در باشگاه ایجاد کردیم که معاون فنی، معاون مالی، دکتر دادفر، عضو هیات مدیره و معاون حقوقی باشگاه هم در این کمیته بودند. تمام عقد قراردادها در دفتر مرکزی شرکت ذوب‌آهن در تهران بود. به نظرم اتفاقات خوبی بود زیرا هر چه از روزهای نقل و انتقالات می‌گذرد، پیشنهاد غیرواقعی به بازیکن می‌شود و روند درستی صورت نمی‌گیرد. امیدوارم امسال فصلی آرام را داشته باشیم و دیگر شاهد نگرانی فصل‌های قبل نباشیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)