فرهنگ ناب دفاع مقدس، نشات گرفته از خون پاک شهدا است

0
(0)


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در جلسه میز تخصصی مدیریت دانش ارتش که به میزبانی مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا برگزار شد، ضمن تجلیل از مقام والای شهدا و خانواده معظم آن‌ها گفت: شهدا با تمام وجود در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادند و در راه دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور، جان با ارزش خود را فدا کردند.

وی با بیان این که نیروی زمینی ارتش، اقدامات مطلوبی را در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام داده است، اظهار داشت: امروز نیز باید با استفاده از تمام توان خود، این موضوع را در صدر برنامه‌های خود قرار دهیم تا نسل آینده، از این فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های عظیم مدافعان ایران اسلامی آگاه شوند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز پدافند هوایی بیان داشت: کارکنان این نیرو، مدافعان آسمان امن ایران اسلامی هستند و اجازه هیچ گونه نفوذی به دشمنان از این طریق را نمی‌دهند.

امیر سرتیپ شرفی، دوران دفاع مقدس را اوج افتخارات نیروهای مسلح کشور دانست و تصریح کرد: حفظ و ترویج ارزش‌های ناب دفاع مقدس که نشانه فداکاری بی‌بدیل نیروهای مسلح در عرصه نبرد با دشمن بعثی است، در گرو توجه ویژه و تلاش همه جانبه متولیان این عرصه است و میزان سرافرازی هر ملت، ارتباط مستقیمی با میزان مجاهدت افراد آن جامعه بستگی دارد.

وی در پایان با تاکید بر این که فرهنگ ناب دفاع مقدس، نشات گرفته از خون پاک شهدا است، خاطر نشان کرد: دفاع از ارزش‌های میهن اسلامی، تنها با فداکاری همه جانبه اقشار جامعه میسر می‌شود و از این رو، افراد جامعه به خصوص فرهیختگان حوزه دفاع مقدس باید اقدامات صورت گرفته در این دوران را در جامعه بازنشر کنند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)