فرمانده ارتش: شرکت در انتخابات مانند جهاد در راه خداست

0
(0)

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در همایش چشم انداز فرماندهان و افسران یگان های بزرگ ارتش که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر. سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد. وی گفت: تشکیل این همایش بسیار ضروری و به موقع است تا انشاءالله برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات از آن راهکارها و تدابیر مناسبی گرفته شود.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت: انتخابات همیشه برای هر اتفاقی تعیین کننده است. چه انتخابات مجلس خبرگان، چه انتخابات ریاست جمهوری، چه انتخابات مجلس و چه انتخابات دیگر.
فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ما با انتخابات خود کسانی را که وکیل ما، جامعه و آرمان ها و خواسته های ما هستند، تعیین می کنیم تا بنشینند و ریل تحقق آرمان ها و خواسته های موکلان را بگذارند. کار آنها محدود به دوره نمایندگی نیست. سال ها بعد، اثرات آن همچنان ادامه دارد. امروز هم از قوانین خوب و پیشگامی که در دوره اول تصویب شد بهره مندیم و از قوانینی که این ویژگی را ندارند رنج می بریم، پس سرنوشت امروز خود و فرزندانمان را داریم و آینده کشور را رقم می زنیم.
امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: این حساسیت و اهمیت همه را وادار می کند تا به آن فکر کنند و برای آن وقت بگذارند.
وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند; همه باید این حساسیت و تعهد را تبیین کنند و همه شرکت کنندگان در این همایش امروز این وظیفه و وظیفه ملی را بر دوش دارند.
فرمانده ارتش افزود: اگر بپذیریم که تلاش و مبارزه با مشکلات و جنگیدن در مقابل دشمن، جنبه جهادی به خود می گیرد، شرکت در انتخابات در واقع جهاد است. وقتی می‌بینیم دشمنان این‌قدر برنامه‌ریزی می‌کنند، پول خرج می‌کنند، امپراتوری رسانه‌ای درست می‌کنند و از هر ترفندی برای جلوگیری از حضور پرشور در پای صندوق‌های رای استفاده می‌کنند، معلوم می‌شود که حضور در پای صندوق‌های رای با وجود دشمن به معنای جهاد است، یعنی مبارزه با جهاد. هیچ کس نمی تواند شرکت کند
امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: اصل بر حضور در صحنه است، روزهای بزرگی در تقویم داریم، 22 بهمن، روز قدس، 18 دی و … که مردم به خیابان می روند، به صحنه می آیند و نمایش می دهند. حضور و تمایل آنها به آنها کار می کنند. انتخابات نیز حضور بسیار مهمی در صحنه است، دشمن را از دشمنی منصرف می‌کند، همه ملت را دلسرد و تشویق می‌کند و به مشارکت امیدوار می‌کند. این امر باعث می شود که کارکنان در خدمت رسانی به مردم جدیت بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: هر چه رای بالاتر باشد، احساس مسئولیت و مسئولیت پذیری نمایندگان منتخب بالاتر می رود.
فرمانده کل نیروی زمینی خاطرنشان کرد: روز انتخابات یک جشن ملی است. همه دست به دست هم دهیم تا انشاءالله این جشن ملی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)