عطایی: خستگی روی تیم اثر گذاشت/ در مسابقات بعدی بهتر ظاهر می‌شویم

0
(0)


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و فکر می‌کنم که خستگی روی تیم اثر گذاشت. اگر توجه کرده باشید من از تمام بازیکنان استفاده کردم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس برابر آلمان با نتیجه سه بر یک (۲۲ – ۲۵، ۲۵ – ۲۲، ۱۶ – ۲۵ و ۲۱ – ۲۵) شکست خورد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، پس از واگذاری نتیجه مقابل آلمان اظهار کرد: مسابقه بسیار دشواری بود. معمولاً در مسابقات اول شرایط برای همه تیم‌ها سخت است. فکر می‌کنم که تیم آلمان بازی بهتری را انجام داد. ایران در دریافت و حمله خوب نبود و حریف توانست خود را به ما تحمیل کند. ضمن اینکه تیم ایران امروز در دفاع و توپ‌گیری پرخطا ظاهر شد.

او در ادامه تاکید کرد: بازیکنان ایران سرویس‌های خوبی زدند و این موضوع باعث شد که خیلی از توپ‌های حریف به شکل های‌بال دربیاید ولی بلندزن‌های آلمان همین توپ‌ها را تبدیل به امتیاز کردند که تیم ایران در این امر ناکام بود. همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و فکر می‌کنم که خستگی روی تیم اثر گذاشت. اگر توجه کرده باشید من از تمام بازیکنان استفاده کردم چون حس کردم که توان بدنی تیم به‌شدت تحلیل رفته ولی این تغییرات اثر خود را نداشت و کار دشوار شد.

عطایی در پایان افزود: امیدوارم که در بازی‌های بعدی وضعیت بهتر شود. مهم این است که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند. بعد از ست دوم خستگی در تیم کاملاً مشخص بود و این اثر نامطلوبی روی تیم گذاشت. انشاءالله در بازی‌های بعدی وضعیت بهتر خواهد شد. تلاش خودمان را انجام دادیم و این برای من اهمیت زیادی دارد. البته این بدان معنا نیست که تیم ایران ضعف نداشت. قطعاً در بخش تهاجمی ضعف داشتیم که سعی می‌کنیم در ادامه آن را به حداقل برسانیم.

عطایی: خستگی روی تیم اثر گذاشت/ در مسابقات بعدی بهتر ظاهر می‌شویم

همایونفرمنش: خستگی را در بدنمان احساس کردیم

شهروز همایونفرمنش، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران هم در پایان بازی گفت:‌ همان طور که می‌دانید تیم ایران مسافت زیادی را از هانگژو و بازی‌های آسیایی تا برزیل طی کرد و به همین خاطر کمی خستگی را در بدنمان احساس می‌کردیم. از طرف دیگر آلمان نیز روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت. پشت خط زن و دریافت‌کننده‌های حریف عالی بازی کردند و توانستند تیم ایران را تحت فشار قرار دهند.

او در ادامه گفت: سعی می‌کنیم با یک ریکاوری خوب برای بازی بعدی آماده شویم تا بتوانیم مسابقات آینده را به نحو احسن به اتمام برسانیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه‌اش در این رقابت‌ها دوشنبه، ۱۰ مهر، به مصاف اوکراین می‌رود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)